Beantwoord

geen service buitenland

• 23 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 748 Bekeken

Hallo TMobile

ik heb geen service in België en nu ook niet in Frankrijk. Andere leden uit t gezin wel en zijn ook tmobile klant. 

Ik heb alles betaald en alle instellingen zijn goed. 

Aub hulp zsm

icon

Beste antwoord door CrisTien 23 oktober 2019, 18:38

Goedenavond @erikspoek 

Je zou eens kunnen proberen om in je telefoon handmatig een andere provider te kiezen in Frankrijk.

Op  Deze pagina   kun je zien met welke netwerkproviders in het buitenland T-Mobile afspraken heeft gemaakt. Ook kun je zien of deze providers 4G bieden. Denk er aan dat ook in het buitenland de providers hun netwerken verbeteren. Daarom kan de daadwerkelijke dekking ter plekke beter zijn dan we hier vermelden.

Laat even weten of dit helpt!

Groetjes

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @erikspoek 

Je zou eens kunnen proberen om in je telefoon handmatig een andere provider te kiezen in Frankrijk.

Op  Deze pagina   kun je zien met welke netwerkproviders in het buitenland T-Mobile afspraken heeft gemaakt. Ook kun je zien of deze providers 4G bieden. Denk er aan dat ook in het buitenland de providers hun netwerken verbeteren. Daarom kan de daadwerkelijke dekking ter plekke beter zijn dan we hier vermelden.

Laat even weten of dit helpt!

Groetjes

Bedankt voor je reactie,

maar t punt is: ik zie geen enkele aanbieder....

Reputatie 7
Badge +20

@erikspoek Kan je even een kruistest doen met je simkaart?
Doet de Sim in iemand anders zijn telefoon en andersom zo weten we zeker dat de simkaart niet stuk is.

Roaming staat aan mag ik aannemen?

Reageer