Beantwoord

Geen service buitenland iphone 6

  • 13 januari 2016
  • 2 reacties
  • 342 Bekeken

Ik zit voor een half jaar in het buitenland, Ierland. Ik heb net speciaal een nieuwe telefoon aangeschaft zodat ik die hier kon gebruiken. Maar nu heb ik geen service... echt heel erg vervelend. Ik heb ook handmatig geprobeerd dit in te stellen maar dat werkt ook niet.

Ook lukt het niet om mijn gegevensbundel om laag te zetten terwijl dit wel zou moeten? Zouden jullie voor mij kunnen kijken hoe deze eruit ziet in maart? Dan gaat het nieuwe abonnement in die bij de iphone hoort.

Als het niet lukt om service te krijgen dan zou ik graag mijn telefoon terug willen brengen als dit kan.
icon

Beste antwoord door Mitch 14 januari 2016, 10:09

Hoi Marrit,


Allereerst welkom op het forum van T-Mobile! Ik begrijp dat je gewoon wilt kunnen bellen. Zoals kme al dacht staat er een blokkade op je roaming. Deze heb ik voor je verwijderd. Als je je toestel even uit en aan wilt zetten, dan zou het moeten werken. Voor het abonnement waar je nu nog gebruik van maakt gelden andere tarieven dan voor je nieuwe abonnement. Controleer ook even of dataroaming beschikbaar is op je iPhone.

Ik zie inderdaad dat je verlengd hebt. Leuk dat we je ook in de toekomst mogen blijven verwelkomen als klant van T-Mobile. 🙂 Op dit moment maak je nog gebruik van het Basispakket 750MB '13. Binnen dit abonnement is het niet net als bij Stel Samen & Stel Bij, dat je je bundels helemaal kunt uitzetten. Ik zie wel dat je de laagste bundels aan hebt staan. Je nieuwe abonnement, Stel Samen & Stel Bij, gaat in op 27 februari 2016. Met dit abonnement ben je zo vrij als een vogel om je bundels aan te passen.

Jouw nieuwe abonnement bestaat uit het Startabonnement, daarmee kun je onder andere altijd onbeperkt sms'jes sturen en ontvangen binnen de EU(en dus in Ierland) en bel je met hetzelfde tarief als in Nederland. Via de link kun je alles lezen over de voordelen van het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Daarnaast heb je een Bellen 120 minuten NL + EU bundel. Daarmee heb je dus 120 minuten per maand voor bellen in de EU. Tot slot heb je ook de Travel & Surf dienst, waar je per mb betaalt voor het gebruik van internet. Je kunt je (toekomstige) abonnement ook bekijken via jouw My T-Mobile. Na het inloggen kies je in het linkermenu voor 'Mijn abonnement'. Hier kun je je huidige contract inzien en je nieuwe contract, dat dus zal ingaan op 27 februari. In hetzelfde menu kun je ook klikken op 'Bundels' aanpassen. Hier kun je je bundels aanpassen. Vanaf 27 februari kun je je bundels dus helemaal naar eigen wens aanpassen, zoals hoort bij het Stel Samen & Stel Bij abonnement.

Ik ben ervan overtuigd dat we je vertrouwen gaan waarmaken met onze service! Mocht je nog vragen hebben, ik help je graag. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vragen. 🙂 Laat je even weten of het is gelukt? Hoe bevalt je nieuwe iPhone trouwens?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hoi marritkloen,

Waarschijnlijk staat er een blokkade op je roaming. Wanneer je deze snel verwijderd wilt hebben, kun je het beste bellen met de klantenservice (uiteraard met een geleend toestel). Of je wacht tot er een medewerker hier jouw topic oppakt, dit kan tot twee dagen duren.

Succes!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Marrit,


Allereerst welkom op het forum van T-Mobile! Ik begrijp dat je gewoon wilt kunnen bellen. Zoals kme al dacht staat er een blokkade op je roaming. Deze heb ik voor je verwijderd. Als je je toestel even uit en aan wilt zetten, dan zou het moeten werken. Voor het abonnement waar je nu nog gebruik van maakt gelden andere tarieven dan voor je nieuwe abonnement. Controleer ook even of dataroaming beschikbaar is op je iPhone.

Ik zie inderdaad dat je verlengd hebt. Leuk dat we je ook in de toekomst mogen blijven verwelkomen als klant van T-Mobile. 🙂 Op dit moment maak je nog gebruik van het Basispakket 750MB '13. Binnen dit abonnement is het niet net als bij Stel Samen & Stel Bij, dat je je bundels helemaal kunt uitzetten. Ik zie wel dat je de laagste bundels aan hebt staan. Je nieuwe abonnement, Stel Samen & Stel Bij, gaat in op 27 februari 2016. Met dit abonnement ben je zo vrij als een vogel om je bundels aan te passen.

Jouw nieuwe abonnement bestaat uit het Startabonnement, daarmee kun je onder andere altijd onbeperkt sms'jes sturen en ontvangen binnen de EU(en dus in Ierland) en bel je met hetzelfde tarief als in Nederland. Via de link kun je alles lezen over de voordelen van het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Daarnaast heb je een Bellen 120 minuten NL + EU bundel. Daarmee heb je dus 120 minuten per maand voor bellen in de EU. Tot slot heb je ook de Travel & Surf dienst, waar je per mb betaalt voor het gebruik van internet. Je kunt je (toekomstige) abonnement ook bekijken via jouw My T-Mobile. Na het inloggen kies je in het linkermenu voor 'Mijn abonnement'. Hier kun je je huidige contract inzien en je nieuwe contract, dat dus zal ingaan op 27 februari. In hetzelfde menu kun je ook klikken op 'Bundels' aanpassen. Hier kun je je bundels aanpassen. Vanaf 27 februari kun je je bundels dus helemaal naar eigen wens aanpassen, zoals hoort bij het Stel Samen & Stel Bij abonnement.

Ik ben ervan overtuigd dat we je vertrouwen gaan waarmaken met onze service! Mocht je nog vragen hebben, ik help je graag. Dit geldt natuurlijk ook voor andere vragen. 🙂 Laat je even weten of het is gelukt? Hoe bevalt je nieuwe iPhone trouwens?

Reageer