Beantwoord

Geen Service Buitenland USA

• 14 februari 2017
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Ben in het buitenland (San Francisco) met een USA+EU Go abonnement maar heb geen service. Heb ook gekeken en heb geen openstaande facturen.

Mvg, Raoul
icon

Beste antwoord door Amy 15 februari 2017, 12:30

Hey Raoul,

Gaaf hoor, San Francisco! Ik ben jaloers! 😉

Ik zie dat je al meerdere malen contact hebt gehad met een aantal van mijn collega's. Er zijn geen blokkades actief en ik zie dat je momenteel wel aangemeld bent op het netwerk van T-Mobile in de USA. Heb je ondertussen weer netwerk? Kun je ook internetten? Zo niet zou je dan willen kijken of je op jouw toestel dataroaming aan hebt staan (en EU-Internet uit als je een iPhone hebt)? En misschien een beetje een stomme vraag.. maar heb je jouw toestel al een keer herstart?

Mocht het niet werken zou je dan kunnen laten weten van welk type toestel je gebruik maakt? Dan kunnen wij nagaan of je met dat toestel wel gebruik kunt maken van het netwerk in San Francisco.

Ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Badge +13
Beste Raoul ben je een nieuwe klant?
Vermoedelijk zit er dan een buitenland blokkade erop en gaat deze na een bepaalde periode vanzelf af.
Een moderator kan dit ook voor je doen en deze zal dit topic met 24/48 uur oppakken en meekijken wat het probleem op dit moment is.
Wij medeklanten hebben geen toegang tot deze gegeven wel kan je kijken of je zelf al kan zien dat dit actief is.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Raoul,

Gaaf hoor, San Francisco! Ik ben jaloers! 😉

Ik zie dat je al meerdere malen contact hebt gehad met een aantal van mijn collega's. Er zijn geen blokkades actief en ik zie dat je momenteel wel aangemeld bent op het netwerk van T-Mobile in de USA. Heb je ondertussen weer netwerk? Kun je ook internetten? Zo niet zou je dan willen kijken of je op jouw toestel dataroaming aan hebt staan (en EU-Internet uit als je een iPhone hebt)? En misschien een beetje een stomme vraag.. maar heb je jouw toestel al een keer herstart?

Mocht het niet werken zou je dan kunnen laten weten van welk type toestel je gebruik maakt? Dan kunnen wij nagaan of je met dat toestel wel gebruik kunt maken van het netwerk in San Francisco.

Ben benieuwd naar je reactie!