Beantwoord

Geen service in Barcelona.

  • 5 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Ik heb wel bereik en bij mijn dochter met tzelfde abonnement staat geen service. Hoe lossen we dit op?
icon

Beste antwoord door David 7 augustus 2017, 10:46

Hi Ez69,

Zou het kunnen dat bij haar een blokkade op het abonnement staat? Veel blokkades kun je via My T-Mobile verwijderen. Daarnaast geef ik je ook dit topic mee. Hier staan een aantal suggesties in om het probleem op te lossen. Zou jouw dochter die eens kunnen uitvoeren? Mocht het dan nog niet werken, stuur mij dan via mijn profiel een privébericht. Als je mij dan de volgende gegevens van de contractant wilt sturen: 06-nummer, naam, adres en geboortedatum. Ik ga dan kijken of er misschien iets geblokkeerd staat!

We horen graag van je of het is opgelost! Adios! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Barcelona
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ez69,

Zou het kunnen dat bij haar een blokkade op het abonnement staat? Veel blokkades kun je via My T-Mobile verwijderen. Daarnaast geef ik je ook dit topic mee. Hier staan een aantal suggesties in om het probleem op te lossen. Zou jouw dochter die eens kunnen uitvoeren? Mocht het dan nog niet werken, stuur mij dan via mijn profiel een privébericht. Als je mij dan de volgende gegevens van de contractant wilt sturen: 06-nummer, naam, adres en geboortedatum. Ik ga dan kijken of er misschien iets geblokkeerd staat!

We horen graag van je of het is opgelost! Adios! 🙂

Reageer