Beantwoord

Geen service in buitenland

• 12 februari 2017
  • 7 reacties
  • 315 Bekeken

HELP! Ik zit sinds vanmorgen in Oostenrijk en ik heb al de hele dag geen service , op verschillende plekken al geprobeerd. Ook via de t-mobile Site gezien dat ik verder geen blokkades heb.
Mijn telefoon helemaal opnieuw ingesteld , en kan nu helemaal niks meer omdat apps tegenwoordig werken met verificatiecodes.
Dus zit nu in het buitenland zonder service dus geen telefoontjes plegen, geen geld en heel soms WiFi
HELP aub
icon

Beste antwoord door Amy 13 februari 2017, 08:48

Hi Canisiusamber,

O,jee, wat onhandig! Ik zie dat je ook al telefonisch contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice en je buitenlandblokkade is verwijderd. Ben je ondertussen weer volledig bereikbaar en is het gelukt om alles weer te installeren?

Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, let me know! Veel plezier in ieder geval in Oostenrijk! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Canisiusamber,

O,jee, wat onhandig! Ik zie dat je ook al telefonisch contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice en je buitenlandblokkade is verwijderd. Ben je ondertussen weer volledig bereikbaar en is het gelukt om alles weer te installeren?

Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, let me know! Veel plezier in ieder geval in Oostenrijk! 🙂
HELP! Ik zit sinds een week in Kosovo, en ik heb al de hele week geen service , op verschillende plekken al geprobeerd. Ik kan mijn telefoon met geen enkele provider hier verbinden.

Ook via de t-mobile Site gezien dat ik verder geen blokkades heb.
Mijn telefoon helemaal opnieuw ingesteld , en kan nu helemaal niks meer omdat apps tegenwoordig werken met verificatiecodes.
Dus zit nu in het buitenland zonder service dus geen telefoontjes plegen, en heel soms WiFi
HELP aub
Reputatie 7
Badge +19
Hoi BlerKosovo,

Oh jee, ik kijk meteen met je mee!

Het klopt inderdaad als je in Kosovo geen verbinding kan maken. Kosovo valt namelijk niet binnen de EU, maar binnen Zone 2. Je zult in dat geval een Travel & Surf pas voor Zone 2 kunnen aanschaffen. De enige optie die wel binnen de EU valt, is als je verbinding kunt maken met Telekom Slovenije. Dat lukt alleen als deze provider bereik heeft op de plek waar jij je bevindt. Je kunt alle aanbieders voor elk land altijd op deze pagina terugvinden. Wanneer er geen aanbieders zijn, dien je een Travel & Surf aan te schaffen om internet te gebruiken.

Ik hoop dat het zo duidelijker is waarom het niet lukte. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust even weten!
Zit in roemenië heb geen service. Heb ook geen betalingsachterstand en heb ook geen blokkade dus wat is er mis gegaan??
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Alijanl,

Er stond nog een oude blokkade op jouw aansluiting. Deze heb ik zojuist opgeheven, dus als je nu even jouw telefoon opnieuw opstart, dan zou het moeten werken! Zo niet, probeer dan ook even handmatig een andere provider te selecteren.

We horen graag of het is gelukt!
Hallo

Wie kan mij helpen? Ik ben momenteel op vakantie in Italië en heb geen service. Ik heb mijn data roaming aanstaan. Telefoon meerdere malen opnieuw opgestart. Ik ben eerdere in het buitenland geweest en toen deed me service het gewoon... dus weet niet waar dit aan ligt.

Hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjesss
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie geen blokkades actief. Van welk toestel maak jij gebruik? Zou je eens handmatig een ander netwerk kunnen selecteren? In Italië zou je het beste bereik moeten hebben met H3G, Vodafone, TIM, en Wind Tre. Kun je ze uitproberen en zien of je dan wel bereik hebt?

Reageer