Beantwoord

Geen service in buitenland

• 21 juli 2019
  • 7 reacties
  • 379 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties
Hoi, ik bevind me momenteel in het buitenland (Servië). Het moment dat ik de grens over ging, had ik geen service meer. Ik ben alles nagegaan, de instelling staan goed, dus geen blokkades. Ook heb ik geen openstaande facturen. Handmatige netwerkselectie lukt ook niet en nu weet ik niet wat te doen. Is het mogelijk dat er nog een oude blokkade actief is op mijn nummer?
icon

Beste antwoord door David 22 juli 2019, 08:54

Hi @k94,

Er stond inderdaad nog een oude blokkade op jouw aansluiting, van begin dit jaar. Deze blokkade had automatisch verwijderd moeten worden, maar dat is niet gebeurd, excuus hiervoor! De blokkade heb ik nu direct handmatig verwijderd, dus als je even opnieuw opstart, dan moet het weer allemaal werken!

Laat je weten of het ook daadwerkelijk weer werkt? Lep dan!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @k94

Servië is geen EU en dus zul je een zogenaamde Travel & Surf pas aan moeten schaffen.
In dit geval zone 2. Zodra je met het netwerk van Telekom Serbia verbinding zoekt zou je de pas aangeboden moeten krijgen, schakel de Wifi even uit.
Zie https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/buitenland/travel-en-surf voor instructies en kosten.

Groet, Folkert
Ik ben ervan op de hoogte dat Servië geen EU is, en voorheen had ik ook altijd een travel en surf voor internet. In dit geval gaat het erom dat ik helemaal geen service heb, internet los daarvan dus. Dit was al het geval toen ik in Duitsland de grens overging. Handmatig netwerk Telekom Serbia of Telenor kiezen, werkt niet. Toch bedankt voor het meedenken! 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Niks gewijzigd aan je abonnement? Geen instellingen in Mijn T-Mobile gewijzigd?

Zijn al je rekeningen voldaan?
Verlengend, maar dit contract gaat pas in september in. Geen openstaande facturen..
Reputatie 7
Badge +20
Hi @k94,

Er stond inderdaad nog een oude blokkade op jouw aansluiting, van begin dit jaar. Deze blokkade had automatisch verwijderd moeten worden, maar dat is niet gebeurd, excuus hiervoor! De blokkade heb ik nu direct handmatig verwijderd, dus als je even opnieuw opstart, dan moet het weer allemaal werken!

Laat je weten of het ook daadwerkelijk weer werkt? Lep dan!
@David Ik heb mijn simkaart weer in mijn telefoon gedaan en het werkt. Ik kreeg wel een sms dat ik een betalingsachterstand heb, en dat de blokkade wordt verwijderd zodra ik deze voldaan heb. Echter, ik heb geen openstaand bedrag. Mijn internet doet het wel gewoon.
Reputatie 7
Badge +20
Hi k94,

Je kan dat bericht als niet verzonden beschouwen. Je hebt geen openstaande facturen en ook geen blokkades. Ik wens je een hele fijne tijd daar!

Reageer