Beantwoord

geen service in buitenland Kroatië

• 2 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 312 Bekeken

Ik ben sinds gisteren in Kroatië maar ik kan niet bellen of sms'en en ik heb geen internet op mijn telefoon. Heb de telefoon al meerdere keren opnieuw opgestart. Instellingen op de telefoon staan goed.
Wat gaat hier mis?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Folkert 2 augustus 2019, 11:22

Hoi @Opvakantie

Hopelijk beter weer in Kroatië dan hier in Nederland.

Begin met inloggen op Mijn T-Mobile en kijk bij https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen onderaan op die pagina bij Blokkades of je internet en bellen in het buitenland op Toestaan hebt staan.

Zorg dat al je rekeningen voldaan zijn.

Probeer zo nodig handmatig een ander netwerk te kiezen. Je hebt met een T-Mobile abonnement de keuze uit Croatian Telecom (3G en 4G) en A1 Hrvatska d.o.o (alleen 3G).

Benieuwd of het nu gaat lukken...

Groet, Folkert
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Lekker zeg, heerlijk @Opvakantie! Ik zie dat Folkert je al goede tips heeft gegeven, dat is inderdaad 9 van de 10 keer de oplossing! Heb je dit al gecheckt?

Ik kan op dit moment aan onze kant niets checken, omdat je niet bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account. Zou je mij (als het nog niet gelukt is) via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik kijken of er iets aan deze kant de belemmering is.

Hoor graag of het opgelost is en anders zie ik jouw berichtje verschijnen!
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Opvakantie

Hopelijk beter weer in Kroatië dan hier in Nederland.

Begin met inloggen op Mijn T-Mobile en kijk bij https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen onderaan op die pagina bij Blokkades of je internet en bellen in het buitenland op Toestaan hebt staan.

Zorg dat al je rekeningen voldaan zijn.

Probeer zo nodig handmatig een ander netwerk te kiezen. Je hebt met een T-Mobile abonnement de keuze uit Croatian Telecom (3G en 4G) en A1 Hrvatska d.o.o (alleen 3G).

Benieuwd of het nu gaat lukken...

Groet, Folkert

Reageer