Wat gaat hier mis?
Groetjes
Beste antwoord door Folkert
Hoi @Opvakantie
Hopelijk beter weer in Kroatië dan hier in Nederland.
Begin met inloggen op Mijn T-Mobile en kijk bij https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen onderaan op die pagina bij Blokkades of je internet en bellen in het buitenland op Toestaan hebt staan.
Zorg dat al je rekeningen voldaan zijn.
Probeer zo nodig handmatig een ander netwerk te kiezen. Je hebt met een T-Mobile abonnement de keuze uit Croatian Telecom (3G en 4G) en A1 Hrvatska d.o.o (alleen 3G).
Benieuwd of het nu gaat lukken...
Groet, Folkert
Bekijk origineel
Hopelijk beter weer in Kroatië dan hier in Nederland.
Begin met inloggen op Mijn T-Mobile en kijk bij https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen onderaan op die pagina bij Blokkades of je internet en bellen in het buitenland op Toestaan hebt staan.
Zorg dat al je rekeningen voldaan zijn.
Probeer zo nodig handmatig een ander netwerk te kiezen. Je hebt met een T-Mobile abonnement de keuze uit Croatian Telecom (3G en 4G) en A1 Hrvatska d.o.o (alleen 3G).
Benieuwd of het nu gaat lukken...
Groet, Folkert