Beantwoord

Geen service in Griekenland

• 10 juni 2019
  • 7 reacties
  • 861 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 0 reacties
Sinds een paar dagen ben ik in Griekenland op vakantie.
Maar sinds vandaag zie ik dat ik geen internet meer heb buiten mijn appartement. Zodra ik handmatig met een netwerk wil verbinden krijg ik de mededeling dat mijn simkaart niet met dit netwerk kan verbinden. Wat nu? Ik heb dus al geprobeerd mijn telefoon te verbinden met een ander netwerk en het toestel al meerdere malen opnieuw opgestart en gekeken of er eventueel blokkades op m'n abbonement zitten maar ook dit was niet het geval. Afgelopen dagen heb ik wel gewoon mijn telefoon kunnen gebruiken. Ook voor bijvoorbeeld navigatie onderweg.
icon

Beste antwoord door Hajar 11 juni 2019, 10:51

Hi Timmy,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade had voor gebruik in het buitenland en betaalde diensten. Ik heb de blokkade verwijderd zodat je weer bereikbaar kan zijn in het buitenland. Als je je toestel even opnieuw start dan moet je weer bereikbaar zijn in Griekenland. Ik wens je een hele fijne tijd daar! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi @Timmmvp,

Griekenland lijkt me een prachtig land om heen te gaan. Wat raar dat je geen verbinding meer kan krijgen met lokale aanbieders waar T-mobile een overeenkomst mee heeft gesloten. Laten we even bij het begin beginnen. Heb je een betalingsachterstand, of maak je op dit moment gebruik van een betalingsregeling?

Je zou gebruik moeten kunnen maken van de (mobiele) diensten van: WIND, Vodafone en Cosmote.
Je kunt zelf de aanbieders van mobiele diensten via deze link terugvinden.

Kijk even in je "Mijn T-Mobile" bij Gegevens & Instellingen - Blokkades of je geen blokkade voor internet in het buitenland hebt geactiveerd.
Probeer ook even je toestel opnieuw op te starten.

Laat je even weten of mijn tips je geholpen hebben?
Hi Seccie,

Ik heb geen betalingsachterstand of iets dergelijks. Kan in m'n app niks terugvinden en ook blokkades zijn niet te vinden. Als ik verbinding probeer te maken met een van de bovengenoemde diensten krijg ik in beeld dat m'n simkaart dit niet kan (op de een of andere manier).

Ik heb van dinsdag tot vanochtend gewoon gebruik kunnen maken van de diensten maar deze is er opeens mee gestopt 😥😥
Reputatie 6
Badge +7
Hoi @Timmmvp,

Jammer dat mijn tips niet geholpen hebben.
We zullen even reactie moeten afwachten van een webcare medewerker.
Zij lezen actief mee in de topics op de community, en hebben toegang tot klantgegevens.
Meestal reageren ze binnen 24 tot 48 uur.
Berichten worden behandeld en afgehandeld op volgorde van binnenkomst.

Helaas is het op dit moment drukker dan normaal vanwege leveringsproblemen m.b.t. installatie pakketten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Timmy,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade had voor gebruik in het buitenland en betaalde diensten. Ik heb de blokkade verwijderd zodat je weer bereikbaar kan zijn in het buitenland. Als je je toestel even opnieuw start dan moet je weer bereikbaar zijn in Griekenland. Ik wens je een hele fijne tijd daar! 🙂
Sinds gisteren heb ik geen internet meer geeft continu geen service aan
werkelijk alles geprobeerd
Heb mn internet toch wel nodig
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Jep ik ,

Dit heb ik natuurlijk direct voor je gecontroleerd en ik zie al waar het door komt. Je hebt op dit moment namelijk een betalingsregeling lopen. Een van de voorwaarden waar je akkoord mee gaat bij een regeling is dat er een blokkade wordt geplaatst op bepaalde diensten, waaronder gebruik van je abonnement in het buitenland.

Om weer te kunnen internetten in het buitenland (ook in Griekenland op dit moment?) moet je de betalingsregeling eerst voldoen. Op jouw My T-Mobile zie je direct welk bedrag je nog moet voldoen en via iDeal is dit ook het snelste te regelen. Nadat we de betaling hebben ontvangen, wordt de blokkade automatisch binnen een paar uur opgeheven.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we het natuurlijk graag van je!
Hallo,
dit is al geregeld met collega vanmiddag via de chat
toxh bedankt voor je bericht

Reageer