Beantwoord

Geen service in het buitenland

Hoi, ik ben sinds 2 weken in griekenland met me iphone 5 , en had vorige week een weekpas gekocht en deze week weer! Alleen wordt vandaag wakker en heb geen service en dus geen 3g terwijl ik er wel voor betaal :s ! Hoe het dat opeens overnacht me service weg is was met cosmote verbonden. En gewoon geen enkel probleem, kan niks gandmatig of wat dan ook kiezen en van alles geprobeerd !! Dus enige suggesties want ben ook niet bereikbaar voor thy thuisfront het is dat ik wifi in het hotel heb!! Help!
icon

Beste antwoord door David 31 augustus 2016, 16:25

Hi,

Mocht je via welke manier dan ook hier terecht zijn gekomen, verwijs ik je door naar ons topic Ik kan niet bellen in het buitenland, wat nu?

Daar staan alle tips en suggesties voor dit probleem. Dit topic is behoorlijk gedateerd en gaat dan ook op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je dan ook door naar het nieuwe topic. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

39 reacties

Ik heb hetzelfde
Zit in Spanje
iPhone blijft zoeken naar netwerk !
I'm in dubai and since thismorning no service. Very irritating. Anything i can do or is it a network problem??
Reputatie 5
Hoi allemaal, dit is bekend bij T-Mobile. Zie het topic [actueel] Plotseling geen netwerk meer in het buitenland en houd deze in de gaten voor updates. Voor de volledigheid hieronder ook het bericht dat daar is geplaatst door een T-Mobile Moderator.

Op dit moment bereiken ons meldingen van klanten die in het buitenland zijn en ineens geen netwerk meer hebben. Ook het handmatig selecteren van een andere provider lost het probleem niet op.

We hebben dit probleem in onderzoek. Zodra er meer bekend is zullen we dat in dit topic vermelden.

Tip voor forumgebruikers: je kunt je onderaan deze pagina abonneren op dit topic, zodat je een e-mailnotificatie ontvangt als er een nieuwe reactie in dit topic is geplaatst.

@Torz, it appears to be a network problem. T-Mobile is investigating this and will post updates in this topic. If you can't read Dutch, Google translate can help you. 🙂
Hier hetzelfde in Italie; heb dinsdag avond een weekpas travel en surf aangeschaft en sinds vanochtend in een keer "geen service" .
Baal van de extra kosten voor internet terwijl ik ook nog eens niet kan bellen en gebeld worden.
Extra detail, ben na 10 jaar vodafone nu net een maand overgestapt naar T-mobile.....begin hier een beetje spijt van te krijgen....
Inderdaad lastig als je in buitenland bent! Hebben we enige idee wanneer dit wordt opgelosd?
Ik heb helaas ook hetzelfde probleem met de iphone 5. Vanochtend een pas aangeschaft en opeens geen netwerk meer. Ben benieuwd hoe snel het kan worden opgelost.
Reputatie 2
Hier in Vietnam ook het probleem!
Helaas bij mij maar ook mijn vrouw!
Ik werk in Belgie en heb ook ineens geen netwerk meer. Nog nooit problemen mee gehad. Ik dacht al dat mijn Iphone kapot was. Ben ik blij dat ik dit allemaal lees.
Hoop dat het probleem snel verholpen wordt. Is verdomd lastig zo.
geen service helemaal niks !!  wel een weekpas gekocht maar daar heb ik nu ook niets aan !!  Wat gaat T Mobile doen ?
Ook mijn man en ik hebben beide met onze T-mobile abonnementen geen netwerk in Frankrijk. Meerdere malen opnieuw opstarten heeft itt tot meldingen van T-mobile (nu.nl) géén effect. Laten we hopen dat dit probleem snel wordt opgelost!
ik had dit vorig jaar in augustus al in turkije. ik heb een samsung sII. niet bellen niet sms niet internetten. heel vervelend. in mei kreeg ik een nieuwe simkaart toegestuurd maar ook dat heeft niet mogen helpen. voor wifi in het hotel moest ik dik betalen, dus weer 8 dagen geen netwerk en niet bereikbaar. terwijl je wel je abonnementskosten gewoon betaalt. in september ga ik weer. ik koop een simkaart dit keer van een andere provider, moet toch wat. 
We are in Italy, same problem here, Tmobile abonament in an Iphone 3 and can not find the network, only No service... 
Zuid-Frankrijk. Idem. Best behoorlijk irritant. Sinds gisteravond geen netwerk meer. Netwerkinstellingen resetten en opnieuw opstarten, meerdere keren gedaan, geen resultaat. Natuurlijk vakantie, maar er moet ook af en toe gewerkt worden... en dat kan zo niet. 
Parijs zelfde probleem
Toulouse - geen service! Erg onhandig!
Gisteren en vandaag geen netwerk in Milaan en Gardameer, vervelend!
Zit in zuid tirol ( italie ) en ook geen service na een weekpas te hebben gekocht
Ook in Namibië "Geen service".
Idem in Bay Area, Californië (US) op alle netwerken: No Service. Daar gaan dus ook de laatste dagen van m'n weekpas. Ik hoop op een snelle oplossing.
Gister vanaf het moment dat wij Duitsland in reden geen bereik. Zelf al gelijk het uit en aan zetten geprobeerd, helpt totaal niet. 
Kom met een oplossing T-Mobile!
Heb ook opeens ' geen service ' meer. Ben al een paar dagen in het buitenland; Polen, Slowakije ed. maar opeens geen bereik meer
Ook ik geen bereik in Spanje, Sta op vliegveld van alicante en heb 2,5 uur vertraging maar kan het niet doorgeven aan opa die ons komt ophalen. Flink balen.
Al twee dagen nu geen netwerk meer in malaga gewoon balen, je kan niks.
WIj ook geen bereik in z-frankrijk, sinds gister, donderdag 8-8, flink balen. Wanneer wordt dit opgelost??????
ook in Belgie "geen service" Jammer.