Beantwoord

Geen service in het buitenland

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

39 reacties

Ik  zıt nu buıtenland ık heb van af gısteren geen verbındıng met netwerk wat isde probleem en wanneer wordt hersteld
Ik vind het ronduit belachelijk dit.. Kan niet bellen en niet smsen.. Internet een godsvermogen voor betaald, alleen heb je er niet zoveel aan als je naar geen service linksboven in je scherm kijkt.. Hoop dat ik word gecompenseerd voor de kosten.. Dit kan niet anno 2013
Zit trouwens in paimpont bretagne frankrijk
Ik  ben in Spanje van Valencia tot voorbij Alicante  Totaal geen verb met welke Spaanse Providor ook te maken.
Dit is een grotere storing dan van KPN in zuid frankrijk.
En die simpele opmerking van toestel uit en aan te zetten ( is wel een heel simpele (lees oerstomme) opmerking.
Ben benieuwd wat T-Mobile NL hier aan  compensatie gaat doen.?

met vr
Wim
hier in algarve dezelfde al sinds 24 uur
Dochter heeft sinds gisterochend al geen bereik meer in Engeland (Londen).  
Is er al een oplossing in zicht? Hou je klanten via de media op de hoogte t-mobile! 
Ga er overigens ervan uit dat jullie dit wel gaan compenseren.
Sinds gistermorgen 11.30u geen bereik meer in België! Niet bereikbaar voor klanten! Schiet op met een goede oplossing en maak de zendmast in regio Maastricht sterker, zodat ik op NL netwerk kan blijven in Lanaken!
Dit is echt te belachelijk voor woorden, nu al 2 dagen geen bereik en geen internet in Dubai
Heb ook opeens ' geen service ' meer. Ben al een paar dagen in het buitenland; Polen, Slowakije ed. maar opeens geen bereik meer

Ik ben ook al twee weken in Slowakije en sinds gisteren heb ik geen service, helemaal niks, kan niet bellen,smsen etc!  
Goedemiddag, hier hetzelfde probleem in Kroatië. Totaal niet bereikbaar, geen service, ook een weekpas gekocht en deze loopt gewoon door. Graag hoor ik van tmobile hoe dit gecompenseerd kan worden. Mvg.
Ik ben in italie en heb sinds woensdag ochtend al geen service
Waarom kom er geen reactie terug vanuit t-mobile??
Reputatie 4
Goedenavond allen, 

Als het goed is dan zou de storing verholpen moeten zijn. Zie Als het goed is dan zou de storing verholpen moeten zijn. Zie http://www.t-mobile.nl/netwerkproblemen-buitenland  voor evt verdere stappen en ontwikkelingen.mocht je nog steeds last van de storing hebben en je hebt alle stappen al doorlopen, horen wij dat graag.

Na het weekend zal er een speciale website komen, waarin verteld of en hoe je evt in aanmerking komt voor een vergoeding.
Groetjes Tribaltim
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Mocht je via welke manier dan ook hier terecht zijn gekomen, verwijs ik je door naar ons topic Ik kan niet bellen in het buitenland, wat nu?

Daar staan alle tips en suggesties voor dit probleem. Dit topic is behoorlijk gedateerd en gaat dan ook op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je dan ook door naar het nieuwe topic. 🙂