Beantwoord

Geen service in het buitenland

  • 3 januari 2016
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Hallo T-mobile,
Na de ontvangst van m'n nieuwe simkaart kan ik niet bellen of gebeld worden in het buitenland. Kan dit opgelost?
icon

Beste antwoord door Amy 4 januari 2016, 12:08

Hey Sasmulder,

Goed dat je dit aangeeft, ben je lekker op vakantie?

Er was een blokkade actief op roaming, internationaal gebruik en premium diensten. Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd en alles zou nu weer moeten werken! Kun je aangeven of dat klopt? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Sasmulder,

Goed dat je dit aangeeft, ben je lekker op vakantie?

Er was een blokkade actief op roaming, internationaal gebruik en premium diensten. Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd en alles zou nu weer moeten werken! Kun je aangeven of dat klopt? 🙂

Reageer