Beantwoord

Geen service in het buitenland

• 21 mei 2016
  • 8 reacties
  • 385 Bekeken

Ik ben in het buitenland (België) en heb geen service ?? Wat nu
icon

Beste antwoord door Hajar 22 mei 2016, 09:38

Hi Maheny,

Welkom op ons Forum!

Oei het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen service hebt in het buitenland. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade actief hebt staan en dat je zelf ook een blokkade hebt geactiveerd op dataroaming. Ik heb deze blokkades uitgezet dus als je nu je toestel even uit en aanzet dan zou je weer bereik moeten hebben.

Laat je mij weten of je weer bereik hebt? 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Hoi Maheny,

Welkom op het forum!

Heb je alles gecontroleerd qua instellingen? Staat je 'roaming' aan? Heb je op alle netwerken geen service?

Wanneer je dit gecontroleerd hebt en je nog geen service hebt, dan zul je een blokkade actief hebben. Dit kan alleen medewerker nakijken en eventueel oplossen. Wanneer deze dit topic oppakt, zal hij/zij dit doen.

Wanneer je nog meer vragen hebt, let us know!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maheny,

Welkom op ons Forum!

Oei het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen service hebt in het buitenland. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade actief hebt staan en dat je zelf ook een blokkade hebt geactiveerd op dataroaming. Ik heb deze blokkades uitgezet dus als je nu je toestel even uit en aanzet dan zou je weer bereik moeten hebben.

Laat je mij weten of je weer bereik hebt? 🙂

Hoi tmobile,

ik heb geen service in het buitenland zouden jullie mij kunnen helpen! Heb alle stappen doorgenomen die jullie op internet aangeven! Momenteel zit ik in nieuw zeeland en zou graag wel bereik willen hebben!

Gr emile

Hey t mobile ik ben ik het buitenland België en ik heb geen service heb van alles geprobeerd wat nu mvg ali el Kandoussi 

Hoi tmobile,

ik heb geen service in het buitenland zouden jullie mij kunnen helpen! Heb alle stappen doorgenomen die jullie op internet aangeven! Momenteel zit ik in nieuw zeeland en zou graag wel bereik willen hebben!

Gr emile

Hoi tmobile,

Gr emile

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Rvpali_ 

Controleer in de T-Mobile app of Internet en bellen in het buitenland niet geblokkeerd is.

Probeer handmatig alle netwerken.

Zorg dat al je rekeningen voldaan zijn.

Laat even weten of je verder komt.

Groet, Folkert

Reputatie 4
Badge +4

Hey t mobile ik ben ik het buitenland België en ik heb geen service heb van alles geprobeerd wat nu mvg ali el Kandoussi 

Wat heb je al geprobeerd dan?

Staat de APN instelling goed en roaming aan?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Emilevandenburg 

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou je bereik moeten hebben. Op deze pagina kan je zien met welke netwerken je het beste bereik hebt in Nieuw-Zeeland. Ik wens je veel plezier daar!

Reageer