Beantwoord

Geen service in het buitenland

• 3 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Hoi t-mobile, ik ben in Turkije en nu krijg ik het niet voor elkaar om service te krijgen. Ik denk dat hier een blokkade op zit zouden jullie die voor mij er af kunnen halen?

Mvg Calvin van rhoon
icon

Beste antwoord door David 4 oktober 2016, 16:45

Hey Calvin,

Het is vast mooi weer in Turkije? :)

Er staat geen blokkade actief in ons systeem, het probleem ligt dus ergens anders. In het eerste bericht in dit topic vind je de suggesties die je uit kunt voeren om dit probleem op te lossen. Probeer in ieder geval even handmatig een andere provider te selecteren en controleer ook je instellingen even.

Mocht het nog niet werken, laat dan in dat topic even weten wat je hebt geprobeerd. Dit topic gaat op slot, omdat we dus een algemeen topic hebben over dit probleem.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Calvin,

Het is vast mooi weer in Turkije? :)

Er staat geen blokkade actief in ons systeem, het probleem ligt dus ergens anders. In het eerste bericht in dit topic vind je de suggesties die je uit kunt voeren om dit probleem op te lossen. Probeer in ieder geval even handmatig een andere provider te selecteren en controleer ook je instellingen even.

Mocht het nog niet werken, laat dan in dat topic even weten wat je hebt geprobeerd. Dit topic gaat op slot, omdat we dus een algemeen topic hebben over dit probleem.