Beantwoord

Geen service in het buitenland

• 25 februari 2017
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Ik ben aan het reizen door duitsland en zwitserland. Iedereen van het gezin die t mobile heeft heeft bereik. Ik heb nog geen een smsje gekregen dat ik in het buitenland ben en dit ben ik al een dag. Ik heb alles al geprobeerd maar niks lukt! Help?! We hebben ook geen wifi hier.
icon

Beste antwoord door Hajar 26 februari 2017, 11:17

Hi Mandy,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat dat je een blokkade hebt op gebruik in het buitenland. Deze was toegevoegd toen je nog een betalingsachterstand had. Je hebt op dit moment geen openstaande rekeningen, dus heb ik de blokkade verwijderd. Als je jouw toestel even uit en aanzet dan zou je weer service moeten hebben in het buitenland.

Aangezien er al een algemeen topic is over dit onderwerp zal ik dit topic sluiten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Goedemorgen Mandymens,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Je hebt op je toestel je roaming wel aanstaan? Neem aan dat je daar als eerst naar hebt gekeken 🙂. Heb je ook al gekeken op je My T-Mobile of daar je instellingen goed staan onder het blokje Blokkades bij In het buitenland? En als je dan toch kijkt bij je My T-Mobile, kijk dan ook even bij je facturen, zijn deze allemaal voldaan? Soms kijkt men daar overheen en kan het toch een factuur zijn die nog niet is voldaan.

Als je deze hebt gecontroleerd en dat is het niet, dan hoor ik graag weer van je. Misschien dat in de tussentijd iemand van T-Mobile dit bericht ook oppakt en kan inzien wat er aan de hand is. Verder wens ik je nog een hele fijne reis!

Goed weekend.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mandy,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat dat je een blokkade hebt op gebruik in het buitenland. Deze was toegevoegd toen je nog een betalingsachterstand had. Je hebt op dit moment geen openstaande rekeningen, dus heb ik de blokkade verwijderd. Als je jouw toestel even uit en aanzet dan zou je weer service moeten hebben in het buitenland.

Aangezien er al een algemeen topic is over dit onderwerp zal ik dit topic sluiten.