Beantwoord

Geen service in het buitenland

  • 8 april 2017
  • 1 reactie
  • 206 Bekeken

Beste t mobile,

Op dit moment ben ik in België, maar kan ik geen gebruik maken van mijn mobiele netwerk.
Heb alles geprobeerd omtrent instellingen.
Zouden jullie me verder kunnen helpen?

Groetjes,
Jamie van Dijk
icon

Beste antwoord door Sam- 9 april 2017, 12:50

Hoi hoi Jamie,



Leuk om je hier weer te zien! Welcome back. :)



Goed dat je hierover contact opneemt. Ik wilde meteen gaan controleren of er blokkades actief waren, maar ik zie dat je in de tussentijd zelf alle blokkades hebt verwijderd via My T-Mobile. Dit betekent dan je nu wel toegang moet hebben tot het netwerk in het buitenland. Kan je nog steeds geen verbinding maken met het netwerk? Zet dan je toestel één keer uit en weer aan om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden. Ervaar je dan nog steeds problemen? Check dan dit topic waarin meer uitleg staat over het netwerk in het buitenland.



Laat ons weten of het is gelukt Jamie.



Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder. Nog een prettig verblijf in België!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +17
Hoi hoi Jamie,

Leuk om je hier weer te zien! Welcome back. :)

Goed dat je hierover contact opneemt. Ik wilde meteen gaan controleren of er blokkades actief waren, maar ik zie dat je in de tussentijd zelf alle blokkades hebt verwijderd via My T-Mobile. Dit betekent dan je nu wel toegang moet hebben tot het netwerk in het buitenland. Kan je nog steeds geen verbinding maken met het netwerk? Zet dan je toestel één keer uit en weer aan om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden. Ervaar je dan nog steeds problemen? Check dan dit topic waarin meer uitleg staat over het netwerk in het buitenland.

Laat ons weten of het is gelukt Jamie.

Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder. Nog een prettig verblijf in België!

Reageer