Beantwoord

Geen service in het buitenland

• 13 januari 2018
  • 8 reacties
  • 463 Bekeken

Ik ben op vakantie in duitserland maar ik heb helaas geen service, D'r staan ook geen blokkades aan weet iemand mischien waar het aan kan liggen?
icon

Beste antwoord door David 14 januari 2018, 10:13

Hoi Luuk,

In ons systeem zie ik terug dat je gisteren mijn collega Urban hebt gesproken. Er stond een blokkade op jouw aansluiting, die heeft hij handmatig direct voor je verwijderd. Werkt nu alles weer helemaal naar behoren? 🙂

Als we nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +14
dat is niet leuk .
heb je toestel al een keer uit een aan gedaan , en handmatig een netwerk gezocht ?
wel toestel is het ?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Luuk,

In ons systeem zie ik terug dat je gisteren mijn collega Urban hebt gesproken. Er stond een blokkade op jouw aansluiting, die heeft hij handmatig direct voor je verwijderd. Werkt nu alles weer helemaal naar behoren? 🙂

Als we nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag!
Hallo,

Op dit moment zit ik in noorwegen.
En ik heb precies hetzelfde probleem.

Alleen had ik in het begin wel netwerk maar dat bleek alleen data te zijn want internet werkt wel. (telia)

Telefoon opnieuw opgestart proberen te registreren op een ander netwerk. Niet mogelijk.
Bellen en sms in het buitenland uitgezet en aangezet.

Inmiddels heb ik ook geen data meer en verbind deze ook niet meer automatisch met telia.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi FEARNL,

Oehh, Noorwegen, wat een mooi land lijkt me dat! Daar wil je inderdaad gewoon goed gebruik kunnen maken van het netwerk. Ik ga daarom meteen even met je meekijken.

Ik zie op jouw nummer geen blokkades actief staan, dus daar zit het probleem niet in. De providers waartussen je handmatig even kan switchen zijn Telenor, Telia en Network Norway. Dat zijn de providers waar wij in Noorwegen afspraken mee hebben. Werkt het op geen van deze netwerken? Zo niet, kun je het simkaartje misschien eens in een ander toestel stoppen? Ik ben benieuwd of het dan wel gaat. Ben je trouwens op verschillende locaties in Noorwegen geweest? Werkt het nergens of alleen in bepaalde gebieden?

Een heleboel vragen, maar aan de hand hiervan wil ik jou graag verder adviseren. Ik hoor het van je!
ik ben half jaar geleden in spanje geweest en had ook geen internet.
Wel kon ik gewoon gebruik maken van de wifi.

Ik hoop dat iemand weet wat er mis is?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Semmet,

Heb je een leuke tijd gehad in Spanje? In ieder geval een stuk warmer dan hier!

Ik zie dat je inmiddels de blokkade voor Data Roaming hebt verwijderd. De kans is groot dat dit het probleem is geweest. Schroom niet om voortaan eerder bij ons aan de bel te trekken, zodat we je meteen kunnen helpen!

Mocht je meer vragen hebben, laat het dan weten. 🙂
Ja dat heb ik ook ik ben op vakantie in Nederland had ik gewoon bereik enzo buiten Nederland in België geen services meer Frankrijk ook niet zeer ontevreden met t mobile, ik heb ook geen blokkade ofzo alles is netjes op tijd betaald
Reputatie 7
Badge +20
Hi Appie,

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen door mijn collega. Ik hoop dat alles weer naar behoren werkt! Als ik nog iets kan doen, let me know!

Reageer