Beantwoord

geen service in het buitenland

• 12 juli 2019
  • 1 reactie
  • 336 Bekeken

Goedemorgen!

ik ben sinds gisteren in kroatië, echter heb ik hier al heel de tijd heen service. Ik heb alle blokkades opgeheven en mijn telefoon opnieuw op laten starten. Zouden jullie mij alsjeblieft kunnen helpen want ik heb geen idee waar het aan ligt.

met vriendelijk groet,

danitja
icon

Beste antwoord door Seccie 12 juli 2019, 10:12

Goedemorgen @@nnie80,

Welkom bij de T-Mobile community. Dit is een klant helpt klant community, met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Kroatië lijkt me een heerlijk land om in te verblijven. Goed dat je in ieder geval alvast zelf meteen je instellingen hebt gecontroleerd met My T-Mobile.

In de FAQ vond ik nog de volgende instructies:

• Je dataroaming staat mogelijk niet aan.
  • Je hebt een verouderd toestel of een oude simkaart.
  • Je laatste factuur is nog niet betaald.
  • De verbinding van het netwerk in het buitenland werkt niet goed.
  • Je internetbundel is verbruikt en je hebt nog geen keuze gemaakt.
bron

Soms kan er ook sprake zijn van een (tijdelijke) blokkade vanuit T-Mobile. We zullen even reactie van een T-Mobile moderator moeten afwachten, deze hebben toegang tot klantgegevens en klantdata.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen @@nnie80,

Welkom bij de T-Mobile community. Dit is een klant helpt klant community, met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Kroatië lijkt me een heerlijk land om in te verblijven. Goed dat je in ieder geval alvast zelf meteen je instellingen hebt gecontroleerd met My T-Mobile.

In de FAQ vond ik nog de volgende instructies:

• Je dataroaming staat mogelijk niet aan.
  • Je hebt een verouderd toestel of een oude simkaart.
  • Je laatste factuur is nog niet betaald.
  • De verbinding van het netwerk in het buitenland werkt niet goed.
  • Je internetbundel is verbruikt en je hebt nog geen keuze gemaakt.
bron

Soms kan er ook sprake zijn van een (tijdelijke) blokkade vanuit T-Mobile. We zullen even reactie van een T-Mobile moderator moeten afwachten, deze hebben toegang tot klantgegevens en klantdata.

Reageer