Beantwoord

geen service in het buitenland

Ik ben in het buitenland maar ik krijg heletijd de “geen service” melding tevoorschijn, ik heb de toestel aan en uit gezet, de mobiele data opnieuw aan en uitgezet, maar het helpt niet. Ik heb geen openstaande facturen dus daar ligt het niet aan. WAT KAN IK DOENN!?!?!?!?!
icon

Beste antwoord door David 20 juli 2019, 09:57

·Hi @Blendiademaj,

Op dit moment is het niet mogelijk om in Kosovo gebruik te maken van het lokale netwerk. Er wordt wel getest met een nieuwe provider op dit moment, maar dat is nog niet afgerond. We kunnen nu geen ondersteuning bieden op een netwerk in Kosovo, sorry voor dit ongemak!

De tarievenpagina wordt ook aangepast, omdat de huidige informatie niet meer actueel is. Voor nu kan ik alleen een lokale simkaart aanraden om bereikbaar te blijven/zijn of om WiFi te gebruiken.

Mocht je nog andere vragen hebben, let me know!
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Blendiademaj

Kijk voor de zekerheid even in Mijn T-Mobile bij Gegevens en Instellingen, Blokkades of alles daar op Toestaan staat. Probeer handmatig een ander netwerk te selecteren. Kijk hier even welke netwerken je kunt kiezen in het land waar je nu bent. Ze bij netwerk instellingen de voorkeur voor 2/3/4G op Automatisch.

Groet, Folkert
Beste @Folkert

dat probeer ik maar ik zie nergens het onderwerp blokkades staan 😞
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Blendiademaj

Zie https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen iets naar beneden scrollen bij Instellingen zie je Blokkades.
@Folkert dit is het enige wat ik zie op heel die pagina nergens “blokkades” te bekenen

Reputatie 7
Badge +18
Ah, je hebt een zakelijk abonnement! Dan kunnen wij je hier helaas niet verder helpen en zul je contact op moeten nemen met de beheerder van dat abonnement.
Heel gek ook op mn andere telefoon zie ik dat wel maar heb exact het zelfde probleem. Daar staat wel alles op toestaan maar alsnog heb ik geen bereik
Reputatie 7
Badge +18
Even afwachten tot er een community moderator reageert, zij kunnen al jouw gegevens inzien...
Reputatie 7
Badge +19
@Folkert Thanks voor je hulp!

@Blendiademaj Ik ga meteen even verder met jou meekijken.

Ik zie dat er geen blokkades actief staan voor jouw zakelijke nummer. Kun je me vertellen waar je je precies bevindt? Wellicht ligt het aan het bereik van de provider op jouw huidige locatie. Je kunt op deze pagina bekijken welke providers je kunt kiezen op jouw huidige locatie. Kun je eens handmatig switchen tussen de verschillende aanbieders die daar worden aangegeven? Hoe gaat het dan?

Laat mij maar weten of dit lukt! En anders gaan we je natuurlijk weer verder helpen. ☺
@Jaimy ik bevind me in kosovo, normaal gesproken wanneer ik hier ben doet ie het gewoon maar dit keer wilt ie niet meewerken. Handmatig switchen kan ik doen maar zonder resultaat ik krijg weer dezelfde meldin “geen service” hij gaat wel eerst zoeken maar na 5 sec gaat ie weer op “geen service” ik vind het heel erg dat ik heen gebruik kan maken van mijn normale routine. Voorgaande keren kon ik alles gewoon doen hoe t hoorde dus mijn eu-bundel gebruiken

ik hoor het of u mij kunt helpen
Reputatie 7
Badge +18
Telekom Slovenije is het enige netwerk dat je kunt gebruiken in Kosovo.
Ja en de grote vraag nu is hoe krijg ik die dan die krijg ik niet te zien
Reputatie 7
Badge +20
·Hi @Blendiademaj,

Op dit moment is het niet mogelijk om in Kosovo gebruik te maken van het lokale netwerk. Er wordt wel getest met een nieuwe provider op dit moment, maar dat is nog niet afgerond. We kunnen nu geen ondersteuning bieden op een netwerk in Kosovo, sorry voor dit ongemak!

De tarievenpagina wordt ook aangepast, omdat de huidige informatie niet meer actueel is. Voor nu kan ik alleen een lokale simkaart aanraden om bereikbaar te blijven/zijn of om WiFi te gebruiken.

Mocht je nog andere vragen hebben, let me know!
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem, heb geen blokkade.
Betalingsachterstand ook niet. Heb het handmatig geprobeerd doet het ook niet, ik snap nu niet waar et wel aan kan liggen!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @O.Allam,

Ik zie dat er nu inderdaad geen betalingsachterstand meer is, omdat de achterstand die er was ondertussen betaald is. De blokkades zijn ondertussen ook opgeheven, dus nu zou het weer moeten werken. Start anders even je telefoon opnieuw op, dat werkt ook vaak!

Mocht het dan nog niet werken, laat dan even weten wat je precies geprobeerd hebt, hoe de instellingen van je telefoon staan en welke providers je hebt getest. Horen het graag van je!
Hi @O.Allam,

Ik zie dat er nu inderdaad geen betalingsachterstand meer is, omdat de achterstand die er was ondertussen betaald is. De blokkades zijn ondertussen ook opgeheven, dus nu zou het weer moeten werken. Start anders even je telefoon opnieuw op, dat werkt ook vaak!

Mocht het dan nog niet werken, laat dan even weten wat je precies geprobeerd hebt, hoe de instellingen van je telefoon staan en welke providers je hebt getest. Horen het graag van je!

Hi, David

ik heb contact met gehad met de online chat, en moest gewoon even wachten tot de betaling was aangekomen. Nu werkt alles helemaal perfect!
Dankuwel voor de hulp.
Reputatie 7
Badge +20
Goed om te horen, graag gedaan!

Reageer