Beantwoord

Geen service in het buitenland tijdens betalingsregeling

• 20 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 223 Bekeken

Ik ben op dit moment in het buitenland en heb ik geen service, zeer vervelend! Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Amy 20 oktober 2016, 08:01

Hi Sonay,

Slim dat je dit even navraagt. Ik zie dat je momenteel gebruik maakt van een betalingsregeling. Bij een betalingsregeling krijg je automatisch ook een standaard blokkade op roaming, internationaal gebruik en premium diensten. Hierdoor kun je dus inderdaad geen gebruik maken van een buitenlands netwerk.

Dit staat ook aangegeven op de My T-Mobile pagina waar je de betalingsregeling aan kunt vragen. Ik snap dat het nu zeer vervelend voor je is dat je geen service hebt maar pas wanneer de volledige betalingsregeling voldaan is zal de blokkade automatisch verwijderd worden.

Hopelijk heb je zo meer duidelijkheid hierover. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. We staan hier voor je klaar!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hi Sonay,

Slim dat je dit even navraagt. Ik zie dat je momenteel gebruik maakt van een betalingsregeling. Bij een betalingsregeling krijg je automatisch ook een standaard blokkade op roaming, internationaal gebruik en premium diensten. Hierdoor kun je dus inderdaad geen gebruik maken van een buitenlands netwerk.

Dit staat ook aangegeven op de My T-Mobile pagina waar je de betalingsregeling aan kunt vragen. Ik snap dat het nu zeer vervelend voor je is dat je geen service hebt maar pas wanneer de volledige betalingsregeling voldaan is zal de blokkade automatisch verwijderd worden.

Hopelijk heb je zo meer duidelijkheid hierover. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. We staan hier voor je klaar!
Ja dat klopt dat had ik gedaan maar ik heb het al betaalt. Maar had het zonder betalings kenmerk gedaan. Ik had er wel bij gezet voor de maand augustus en mijn klant nummer. En dit heb ik al in september overgemaakt.
Dus het volledig bedrag is al betaald.
Om het duidelijker te maken. Had ik betalings regeling getroffen maar dat was niet mijn bedoeling. Sorry daarvoor. En daarna had ik het volledig bedrag overgemaakt. Hoop dat jullie mijn betaling kunnen zien. Het is in september betaald.
Reputatie 3
Badge +7
Bij het overmaken van een betaling moet je natuurlijk altijd een betalingskenmerk plaatsen en het is aan te raden om hier altijd het juiste betalingskenmerk te plaatsen. Op deze manier is het voor de medewerkers van T-Mobile gemakkelijker om je betaling terug te vinden.

Je hebt aangegeven de betaling reeds in september gedaan te hebben, maar dat de betaling nog altijd niet is verwerkt. Dit is omdat je je klantnummer hebt gebruikt in plaats van het factuurnummer. Deze betaling komt op een apart stapeltje terecht, waardoor het vele malen langer duurt voor een betaling om verwerkt te worden.

Toevallig heb ik al een keer in hetzelfde schuitje gezet en is dat redelijk simpel opgelost. Ik kan je aanraden om een screenshot van internetbankieren te maken, waarin de betaling zichtbaar is. Deze screenshot kan je vervolgens onder vermelding van je telefoonnummer met een korte toelichting mailen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl. De betaling zal dan opgezocht worden en zo snel mogelijk alsnog worden verwerkt. Mijn ervaring is dat dit maximaal een paar werkdagen in beslag kan nemen, afhankelijk van de drukte bij de administratie.

Belangrijk om te weten: je krijgt op de mail je stuurt geen bevestiging terug dat je betaling is verwerkt. Er is wel een kans dat je een SMS ontvangt, maar hierover kan je geen zekerheid geven. Je moet dus zelf even in de gaten houden of je blokkade wordt opgeheven.
Ik heb al een mail gestuurd. Heel erg bedankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sonay,

Ah, dat verklaard het! Bedankt Trajh91 voor je duidelijke antwoord en hulp! En goed om te zien dat je al een e-mail hebt verstuurd, Sonay. Heb je in de e-mail de volgende informatie gezet:

- Wat is jouw telefoonnummer?
- Op welke datum en welk tijdstip heb je betaald?
- Welk bedrag heb je overgemaakt?
- Vanaf welk rekeningnummer heb je betaald?
- Is de naam van dit rekeningnummer hetzelfde als de gegevens die bij ons bekend zijn?
- Naar welk rekeningnummer heb je het bedrag overgemaakt?
- Welk betalingskenmerk heb je gebruikt?

Deze informatie hebben we nodig om het uit te zoeken. Binnen vijf werkdagen wordt jouw verzoek verwerkt!
Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer