Beantwoord

Geen service in New York city

• 24 juli 2016
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Help! Inmiddels ben ik al 13 uur in New York city en heb nog steeds "geen service, alleen noodoproepen". Ik heb ook niet de gebruikelijke sms ontvangen van T Mobile die ik normaal gesproken krijg als ik over de grens ga. Enkele weken geleden in België en Griekenland geweest; hier geen problemen gehad! Ik heb ook geen betalingsachterstand voor zover ik weet. Wat is hier mogelijk aan de hand??
icon

Beste antwoord door Amy 25 juli 2016, 09:57

Hey Frimi,

We krijgen momenteel meerdere berichten binnen over netwerkproblemen in New York. We hebben dit momenteel in onderzoek. In dit topic kun je op de hoogte blijven.

Om dubbele topics op het forum te voorkomen heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen uiteraard geplaatst worden in het bovengenoemde topic. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Help! Inmiddels ben ik al 13 uur in New York city en heb nog steeds "geen service, alleen noodoproepen". Ik heb ook niet de gebruikelijke sms ontvangen van T Mobile die ik normaal gesproken krijg als ik over de grens ga. Enkele weken geleden in België en Griekenland geweest; hier geen problemen gehad! Ik heb ook geen betalingsachterstand voor zover ik weet. Wat is hier mogelijk aan de hand??

Heb je in mijn T-mobile aangezet dat je in het buitenland internet wil ? 🙂 Ik had hetzelfde probleem toen ik laatst in london was. Om het aan te zetten (in de app) ga je naar >
1. login
2. klik het hamburger menutje in de linkerbovenhoek.
3. kies bundels aanpassen.
4. bundel toevoegen en aanpassen.
5. kies travel en surf.

Ook kan het zijn dat je de data die je standaard krijgt al verbruikt hebt en dat je dus meer moet kopen? 🙂 Ook kan je nog even bij blokkades kijken in hetzelfde menu als hierboven ( bij het hamburger menu) > blokkades >

Het laatste kan het nog zijn dat je telefoon niet compatibel is met de standaarden die gebruikt worden in Amerika. ( Zij gebruiken andere frequencies dan Europa.) Welke telefoon heb je precies ?:)
Beste johanneslol,
Bedankt voor de snelle reactie en het meedenken! Maar het gaat niet alleen om internet. Ik kan ook niet bellen en smsen... Alsof ik helemaal geen provider heb. Data heb ik nog in overvloede over. Travel en surf kopen is inderdaad wat ik graag wil want dat ik in België goed bevallen. Maar ik krijg de sms niet met de link erin en zonder service werkt ook travel and surf niet.
Ik heb een Sony Xperia z2.
Ook even naar de blokkades gekeken (goede tip, dankjewel! Wist niet dat dat bestond). Maar alles staat op toestaan....
Ik heb dus gewoon "geen service". Alsof ie de provider niet pakt... Geen bellen, geen sms, geen internet... gewoon niks 😞
Reputatie 6
Badge +15
Hey Frimi,

We krijgen momenteel meerdere berichten binnen over netwerkproblemen in New York. We hebben dit momenteel in onderzoek. In dit topic kun je op de hoogte blijven.

Om dubbele topics op het forum te voorkomen heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen uiteraard geplaatst worden in het bovengenoemde topic. Excuses voor het ongemak!