Beantwoord

Geen Service in New York City USA?

• 2 april 2016
  • 2 reacties
  • 321 Bekeken

Ben in New York en heb met mijn Iphone 5 geen bereik. Originele sim, al softe reset gedaan. Aanbieder komt geheel niet in beeld.....enkel wifi werkt. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 4 april 2016, 11:02

Hi Patty,

Welkom op het Forum!

Wat leuk dat je in New York bent. Heb je het naar je zin? Ik vlieg zondag ook naar New York. Heb je nog tips voor mij?

Wat betreft het bereik; Heb je al geprobeerd om handmatig het netwerk te selecteren? Met AT&T en T-Mobile zou je wel bereik moeten hebben. Staat je roaming aan? Heb je jouw simkaart al een keer eruit gehaald en opnieuw geplaatst? Ik zie verder ook geen blokkades staan dus je zou wel bereik moeten hebben. Bekijk ook dit topic voor meer informatie over gebruik in het buitenland.

Ik hoor graag van je of het lukt!

PS: nog veel plezier in the Big apple! 😃
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je geprobeerd om handmatig te zoeken naar netwerken, werkt dat wel?
Hoe oud is je abonnement?

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patty,

Welkom op het Forum!

Wat leuk dat je in New York bent. Heb je het naar je zin? Ik vlieg zondag ook naar New York. Heb je nog tips voor mij?

Wat betreft het bereik; Heb je al geprobeerd om handmatig het netwerk te selecteren? Met AT&T en T-Mobile zou je wel bereik moeten hebben. Staat je roaming aan? Heb je jouw simkaart al een keer eruit gehaald en opnieuw geplaatst? Ik zie verder ook geen blokkades staan dus je zou wel bereik moeten hebben. Bekijk ook dit topic voor meer informatie over gebruik in het buitenland.

Ik hoor graag van je of het lukt!

PS: nog veel plezier in the Big apple! 😃

Reageer