Beantwoord

Geen service in Spanje

• 18 juni 2017
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Ik ben net aangekomen in Spanje,
ik heb mijn simkaart verwijdert en weer terug geplaatst, mijn toestel aan en uit proberen te zetten. Niks werkt

ik heb een iPhone 6s... wat moet ik doen? HELP
icon

Beste antwoord door Thalina 19 juni 2017, 08:47

Hoi Leo,

Wat heerlijk dat je in Spanje bent! Erg warm zag ik 😉

Begrijpelijk dat je zo ver van huis natuurlijk wel goed bereikbaar wilt zijn. Ik ga je hierbij helpen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er nog een blokkade actief was. Deze heb ik direct verwijderd. Als je je toestel een keer volledig uit- en aanzet, moet alles weer werken. Vergeet verder niet bij jouw instellingen roaming aan te zetten.

Laat je weten of alles zo in orde is? Veel plezier in ieder geval in Spanje!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Leo,

Wat heerlijk dat je in Spanje bent! Erg warm zag ik 😉

Begrijpelijk dat je zo ver van huis natuurlijk wel goed bereikbaar wilt zijn. Ik ga je hierbij helpen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er nog een blokkade actief was. Deze heb ik direct verwijderd. Als je je toestel een keer volledig uit- en aanzet, moet alles weer werken. Vergeet verder niet bij jouw instellingen roaming aan te zetten.

Laat je weten of alles zo in orde is? Veel plezier in ieder geval in Spanje!
Haiii!! Er staat nu vodafone ES ;p ik weet niet of dat uitmaakt natuurlijk, voor de rest doet mijn internet het wel! Kan ik hier nou gewoon zorgeloos internetten zonder extra kosten? ik snap mijn bundel niet helemaal.

Heel erg bedankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Leo,

Fijn om te horen dat het weer werkt! 🙂 Prima dat je verbonden bent met Vodafone ES. Daar hebben wij een overeenkomst mee, dus je kunt daar zonder zorgen mee verbonden zijn. Verder zie ik dat je een 6GB internetbundel hebt. Deze bundel kun je sinds 13 juni ook in de EU gebruiken, dus je kunt met een gerust hart internetten in Spanje zonder extra kosten. Zodra jouw internetbundel verbruikt is, stopt jouw internet. Als je dan weer online wilt zijn kun je een MB-aanvuller kopen. Dat kan via deze pagina.

Veel plezier nog! En als je nog aanvullende vragen hebt, mag je die altijd stellen!

Reageer