Beantwoord

Geen service in Turijn

• 8 januari 2016
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Geacht T-mobile,

Ik zit momenteel in Turijn en sinds twee dagen heb ik geen service meer. Dit komt niet omdat ik hier daadwerkelijk geen bereik heb, maar volgens mij door een blokkade. Ik heb dit al eens eerder in het buitenland gehad. Het grappige is dat mij wordt verteld, dat wil ik de blokkade eraf halen, dat ik de klantenservice moet bellen. Hoe dachten jullie dat ik dat ging doen zonder service?

Met vriendelijke groet,

Tommie
icon

Beste antwoord door Amy 8 januari 2016, 12:01

Hey Tommie,

Het is natuurlijk helemaal niet prettig als je niet goed bereikbaar bent terwijl je in het buitenland bent!

In jouw geval komt dit inderdaad door een blokkade. De blokkade is ontstaan doordat er momenteel een betalingsachterstand is. Omdat je nu in het buitenland bent kan ik mij voorstellen dat het niet bereikbaar zijn voor vervelende situaties kan zorgen en daarom heb ik uit coulance de blokkade voor je verwijderd. Als je nog niet bereikbaar bent kun je het beste je toestel even aan- en uitzetten.

Verder wil ik je adviseren om zo snel mogelijk het openstaande bedrag te https://www.t-mobil:cool:e.nl/my/facturen/online-betalen om een volgende blokkade te voor komen. Om je openstaande bedrag te zien, kun je een gratis sms sturen naar 1212 met als tekst: "saldo". Je krijgt dan direct een sms met het openstaande bedrag.

Fijne tijd nog in Turijn! Lekker vakantie aan het houden? 🆒
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Tommie,

Het is natuurlijk helemaal niet prettig als je niet goed bereikbaar bent terwijl je in het buitenland bent!

In jouw geval komt dit inderdaad door een blokkade. De blokkade is ontstaan doordat er momenteel een betalingsachterstand is. Omdat je nu in het buitenland bent kan ik mij voorstellen dat het niet bereikbaar zijn voor vervelende situaties kan zorgen en daarom heb ik uit coulance de blokkade voor je verwijderd. Als je nog niet bereikbaar bent kun je het beste je toestel even aan- en uitzetten.

Verder wil ik je adviseren om zo snel mogelijk het openstaande bedrag te https://www.t-mobil:cool:e.nl/my/facturen/online-betalen om een volgende blokkade te voor komen. Om je openstaande bedrag te zien, kun je een gratis sms sturen naar 1212 met als tekst: "saldo". Je krijgt dan direct een sms met het openstaande bedrag.

Fijne tijd nog in Turijn! Lekker vakantie aan het houden? 🆒
Beste Amy,

Dank voor je bericht en het weghalen van de blokkade.

Duidelijk verhaal, ik ga het even bekijken en de betalingsachterstand wegwerken.

Bedankt!

Groet,

Tommie

Reageer