Beantwoord

Geen service in Turkije

• 21 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Goedenavond,

Dinsdag ben in aangekomen in Turkije en had gewoon service. Vandaag werd ik wakker en had ik opeens geen service meer waar kan het aan liggen ? Heb al van alles geprobeerd maar niks werkt. Ik kan niet bellen, niet sms'en, niet gebeld worden. Heb gelukkig wel gewoon WiFi maar ben alleen en wil wel gewoon kunnen bellen als dat moet.

Met vriendelijke groet, JLeeuwin
icon

Beste antwoord door Amy 23 oktober 2016, 14:28

Hey JLeeuwin,

Lekker aan het geniet van vakantie? :)

Het is natuurlijk onhandig dat je nu niet meer bereikbaar bent! Ik heb net naar je gegevens gekeken en er is momenteel een blokkade actief op internationaal gebruik, roaming en premiumdiensten. Deze blokkade is geplaatst omdat je factuur van september nog open staat. Deze had een uiterste betaaldatum van 29 september. Via deze pagina kun je gemakkelijk online betalen. Wanneer je niet weet om welk bedrag het precies gaat kun je 'saldo' sms'en naar 1212. Je ontvangt dan direct een SMS met het openstaande saldo. Zodra het bedrag voldaan is zal de blokkade automatisch verwijderd worden.

Laat je weten of alles zo duidelijk is? Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +15
Hey JLeeuwin,

Lekker aan het geniet van vakantie? :)

Het is natuurlijk onhandig dat je nu niet meer bereikbaar bent! Ik heb net naar je gegevens gekeken en er is momenteel een blokkade actief op internationaal gebruik, roaming en premiumdiensten. Deze blokkade is geplaatst omdat je factuur van september nog open staat. Deze had een uiterste betaaldatum van 29 september. Via deze pagina kun je gemakkelijk online betalen. Wanneer je niet weet om welk bedrag het precies gaat kun je 'saldo' sms'en naar 1212. Je ontvangt dan direct een SMS met het openstaande saldo. Zodra het bedrag voldaan is zal de blokkade automatisch verwijderd worden.

Laat je weten of alles zo duidelijk is? Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag!

Reageer