Beantwoord

Geen service in turkije

• 17 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 298 Bekeken

Ik heb geen blokkades op mij telefoon ik heb alles geprobeerd maar nog steeds geen service hoe kan ik dit probleem verhelpen? Handmatig gekozen telefoon aan en uit echt alles
icon

Beste antwoord door Hajar 18 augustus 2019, 14:22

Hi @yari maduro

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je momenteel een betalingsregeling hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt er standaard een blokkade geplaatst voor gebruik in het buitenland en het bellen naar service nummers. Als je de blokkade verwijderd wilt hebben dan dien je eerst je openstaande bedrag te voldoen en dan wordt de blokkade automatisch verwijderd. Je kan op My T-Mobile zien wat je nog open hebt staan en zodra dat betaald is, kun je weer gebruik maken van je abonnement daar.

Laat je even weten of je zo verder komt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @yari maduro

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je momenteel een betalingsregeling hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt er standaard een blokkade geplaatst voor gebruik in het buitenland en het bellen naar service nummers. Als je de blokkade verwijderd wilt hebben dan dien je eerst je openstaande bedrag te voldoen en dan wordt de blokkade automatisch verwijderd. Je kan op My T-Mobile zien wat je nog open hebt staan en zodra dat betaald is, kun je weer gebruik maken van je abonnement daar.

Laat je even weten of je zo verder komt?

Reageer