Beantwoord

Geen service in Zweden

• 16 oktober 2016
  • 11 reacties
  • 189 Bekeken

Ik ben voor het eerst met mijn nieuwe iphone in het buitenland. Ik reis veel en heb een "altijd Internet" in mijn contract en EU bellen. Nu verlies ik om de 5 min contact met een provider en moet ik het toestel weer opnieuw opstarten....vervolgens weer 5 min service maar dan verschijnt er weer "geen service" Dit is mega irritant en kk wil graag zsm een oplossing voor dit probleem
icon

Beste antwoord door Thalina 17 oktober 2016, 16:31

Hoi Marcel,

Elke 5 minuten opnieuw opstarten is inderdaad niet handig! Gelukkig is het inmiddels bij jou opgelost! Balen dat nu twee andere reisgenoten hier last van hebben. Kun je aangeven met welke provider ze zijn verbonden? Kunnen ze eens handmatig kiezen voor een ander netwerk, werkt deze wel? Kunnen ze verder controleren of dataroaming aanstaat en als ze een iPhone hebben of EU Internet uitstaat? Kan het zijn dat ze een blokkade hebben? Ik kan dit voor ze controleren in het systeem, maar dan is het het handigst als ze zelf even reageren in dit topic. Dan kan ik gelijk bij hun gegevens kijken.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Ahh nee! 😞

Heel jammer om te horen Marcel. Dit is natuurlijk helemaal niet handig. Zou je eens willen kijken of de instellingen in de iPhone 7 en de iPhone 6S' gelijk zijn?

Verder heeft Hajar ook aangegeven dat je door middel van een kruistest er achter kunt komen of het eventueel aan het toestel of aan de simkaart ligt. Hebben jullie dat nog uitgeprobeerd? :8
Helaas!!!....ik heb nog steeds netwerk connectie maar mijn vrouw (Maria) en andere T-mobile reisgenoten zijn inmiddels sinds gisteravond weer zonder dekking!!!....om moedeloos vanbte worden. Ook handmatig proberen netwerk te kiezen geeft steeds foutmelding. Nu toch komen met een oplossing graag. Waarom werkt het bij mij nu wel en de anderen niet. Ik heb een iphone 7+ en de anderen een iphone 6s
Reputatie 7
Badge +20
Aaahh top!! Dankjewel voor de terugkoppeling. Ik wens jullie allemaal nog veel plezier daar! 😳
Sinds vanmiddag zijn de problemen opgelost ook voor Maria en de anderen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maria,

Jammer dat het bij jou niet lukt. Ik heb even gecontroleerd of je blokkades actief hebt staan, maar dat is niet het geval. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in het toestel van je man te testen? En zijn simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt. Kun je ook aangeven waarom het handmatig kiezen van een netwerk niet werk? Krijg je een foutmelding te zien?

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen.
Handmatig netwerk kiezen werkt niet
Hi, mijn man heeft inmiddels weer netwerk dekking...zie hierboven. Ik nog steeds niet. Bovenstaande oplossingen helpen niet en EU internet instelling bestaat in de laatste OS niet meer vlgs mij. Wellicht dat due update die mijn man heeft gekregen ook effect op mijn telefoob en is dat de oplossing. Gaarne uw hulp. Groet, Maria
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marcel,

Elke 5 minuten opnieuw opstarten is inderdaad niet handig! Gelukkig is het inmiddels bij jou opgelost! Balen dat nu twee andere reisgenoten hier last van hebben. Kun je aangeven met welke provider ze zijn verbonden? Kunnen ze eens handmatig kiezen voor een ander netwerk, werkt deze wel? Kunnen ze verder controleren of dataroaming aanstaat en als ze een iPhone hebben of EU Internet uitstaat? Kan het zijn dat ze een blokkade hebben? Ik kan dit voor ze controleren in het systeem, maar dan is het het handigst als ze zelf even reageren in dit topic. Dan kan ik gelijk bij hun gegevens kijken.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Gisteravond automatische update van operator ontvangen en daarna na opnieuw opstarten geen problemen meer. Maar nu hebben mijn reisgenoten (ook beiden t-mobile) precies hetzelfde probleem hier in Zweden. ??????!!!!!!! T-mobile gaarne hulp hier! Waarschijnlijk hebben alle gebruikers in Zweden dit probleem.
Nee, dat kan het ook niet zijn. Gisteren in Duitsland hele dag zonder problemen maar sinds vandaag hele dag dit probleem in Zweden. Toestel nu al 10x opnieuw moeten stoppen/starten
Reputatie 5
Badge +14
Misschien heb je bij de de instellingen van je telefoon EU buitenland aan staan ? , deze moet op uit staan

Reageer