Beantwoord

Geen service in Zweden

• 11 september 2017
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

ben op dit moment in zweden kan alleen nood oproepen doen mijn toestel is een LG K10 2017 .Geen net werk gegevens op mijn toestel is hier een oplossing voor.Heb een abonnement wel lastig als je moet bellen en het gaat niet. Nog het volgende moet ik de DATA aan of uit zetten op mijn toestel hopelijk kan iemand mij helpen ben al bezig vanaf 11.00 uur vanmorgen alstublieft graag een oplossing
icon

Beste antwoord door David 12 september 2017, 13:02

Hey Kuhljan,

Er stond een blokkade op jouw abonnement, omdat je net van PrePaid naar abonnement bent gegaan. Deze blokkade zou er spoedig vanaf gaan, dus dit heb ik nu alvast handmatig voor je gedaan. Als je even opnieuw opstart, zou het moeten werken! Ik zie ook dat Jan je al goede informatie heeft gegeven over het verdere instellen van jouw toestel.

Laat je weten of het allemaal lukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Je moet de mobiele data aanzetten en ook de roaming.
Misschien heb je een blokkade aan voor buitenland, kijk even op my-tmobile en dan onder blokkade kijken of er een blokkade op internet buitenland staat .
Deze kan je uit en aan zetten
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kuhljan,

Er stond een blokkade op jouw abonnement, omdat je net van PrePaid naar abonnement bent gegaan. Deze blokkade zou er spoedig vanaf gaan, dus dit heb ik nu alvast handmatig voor je gedaan. Als je even opnieuw opstart, zou het moeten werken! Ik zie ook dat Jan je al goede informatie heeft gegeven over het verdere instellen van jouw toestel.

Laat je weten of het allemaal lukt?
Bedant mensen het is gelukt ik heb netwerk

Reageer