Beantwoord

Geen service in Zwitserland

• 28 juli 2017
  • 3 reacties
  • 172 Bekeken

Hella t-mobile. Ik ben momenteel in Zwitserland maar heb helaas geen bereik,Wat ik ook probeer.
Nu zie ik dat het kan komen door openstaande factuur.
Ik hebb een betaalingsregeling hierop .. ik dacht dat blokades werden verwijderd zodra er een regeling was getroffen.. zou Dit kunnen?

Groetjes Bianca
icon

Beste antwoord door David 28 juli 2017, 08:50

Hoi Bianca,

Logisch dat je hier benieuwd naar bent!

Wanneer je een betalingsregeling hebt getroffen worden blokkades, zoals bijvoorbeeld bellen, SMS'en en gebeld worden in Nederland opgeheven. Echter wordt er wel een blokkade geplaatst op bellen en gebeld worden in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Dit is ook vermeld in de voorwaarden van de betalingsregeling. Deze regeling is dan ook direct de reden waarom je niets kunt in Zwitserland.

Op dit moment staat er nog één termijn open van jouw betalingsregeling en een factuur die ook voldaan moet zijn. Ik zou je aan willen raden om dit zo spoedig mogelijk te regelen, zodat de blokkades automatisch verwijderd kunnen worden. In My T-Mobile, onder 'Facturen', vind je het openstaande bedrag en deze kun je daar ook direct voldoen. Daarnaast vind je op deze pagina nog andere manieren om de betaling te voldoen.

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bianca,

Logisch dat je hier benieuwd naar bent!

Wanneer je een betalingsregeling hebt getroffen worden blokkades, zoals bijvoorbeeld bellen, SMS'en en gebeld worden in Nederland opgeheven. Echter wordt er wel een blokkade geplaatst op bellen en gebeld worden in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Dit is ook vermeld in de voorwaarden van de betalingsregeling. Deze regeling is dan ook direct de reden waarom je niets kunt in Zwitserland.

Op dit moment staat er nog één termijn open van jouw betalingsregeling en een factuur die ook voldaan moet zijn. Ik zou je aan willen raden om dit zo spoedig mogelijk te regelen, zodat de blokkades automatisch verwijderd kunnen worden. In My T-Mobile, onder 'Facturen', vind je het openstaande bedrag en deze kun je daar ook direct voldoen. Daarnaast vind je op deze pagina nog andere manieren om de betaling te voldoen.

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag van je!
Maar momenteel ben ik in Frankrijk. En heb nog steeds geen internet. Heb vrijwel alles geprobeerd wat ik kon vinden.. aangezien die blokade alsik het goed begrijp alleen bij Zwitserland van toepassing is? Graag zie ik uw antwoord tegemoet:D
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bvrosss,

Nee, dat klopt niet, sorry als dit niet duidelijk was. De blokkade geldt voor het buitenland in het algemeen, niet voor één specifiek land. Met de betalingsregeling kun je dus over de grens niets, alleen in Nederland. Om gebruik te maken van diensten in het buitenland moet het openstaande bedrag dus voldaan worden.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, anders horen we het graag!

Reageer