Beantwoord

Geen service met iPhone 6

• 4 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

Zondag was ik in Madrid en nu op La Palma en ik heb "Geen Service"
Ik gebruik al jaren de iPhone6 en ben regelmatig in het buitenland.
Recent heb ik een nieuwe SIM kaart ontvangen.

Graag ontvang ik een oplossing. Herstarten heb ik al gedaan.

Ik heb alleen af en toe via hotel wifi een internet faciliteit.
Hoe krijg ik het beste support?
icon

Beste antwoord door Thalina 5 oktober 2016, 11:38

Hoi Harry,

Welkom op het forum!

De reden waarom je hier langskomt is minder leuk, begrijpelijk dat je ook in het buitenland gewoon bereikbaar wilt zijn! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er nog een blokkade actief was naar aanleiding van een openstaand bedrag. Inmiddels is dit bedrag betaald, alleen is de blokkade niet automatisch verwijderd. Excuus daarvoor! Ik heb nu handmatig bij alle nummers de blokkade verwijderd. Als je even je toestel uit- en aanzet, moet alles weer werken.

Ik hoop dat je ondanks dit toch een goede tijd hebt op La Palma! Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Misschien kun je proberen om handmatig
Een netwerk te vinden .
Hij ziet wel andere providers, maar ook deze selecteren heeft geen resultaat
Reputatie 5
Badge +14
Vreemd , misschien toch wat met je simkaart . Of een blokkade?
https://forum.t-mobile.nl/netwerk-347/kun-doen-niet-kunt-bellensmseninternetten-buitenland-268467
Reputatie 5
Badge +14
Toch toevallig geen EU roeming aan staan ?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Harry,

Welkom op het forum!

De reden waarom je hier langskomt is minder leuk, begrijpelijk dat je ook in het buitenland gewoon bereikbaar wilt zijn! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er nog een blokkade actief was naar aanleiding van een openstaand bedrag. Inmiddels is dit bedrag betaald, alleen is de blokkade niet automatisch verwijderd. Excuus daarvoor! Ik heb nu handmatig bij alle nummers de blokkade verwijderd. Als je even je toestel uit- en aanzet, moet alles weer werken.

Ik hoop dat je ondanks dit toch een goede tijd hebt op La Palma! Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.

Reageer