Beantwoord

Geen service met Prepaid

• 31 juli 2017
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Kunnen jullie controleren of er wen blokkade op mijn sim zit voor het buitenland. Alles wat ik zelf aan / uit kan zetten al geprobeerd maar dat mag niet baten. Hoop dat jullie iets kunnen regelen.
icon

Beste antwoord door David 1 augustus 2017, 09:02

Hoi Anais Marelis,

Dat kan ik zeker, maar er staat geen blokkade op het gebruik van jouw aansluiting in het buitenland. Ik zie wel dat je van alles zelf verwijderd en ook toegevoegd hebt. Heb je daarna al opnieuw opgestart?

Zou je kunnen aangeven waar je op het moment bent? Het is namelijk afhankelijk van het land waar jij je bevindt of je met PrePaid aan de slag kunt. Daarnaast heb je in dit topic instructies om internet in het buitenland in te schakelen, zodat je de juiste instellingen hebt en verdere stappen kunt nemen, om dit op te lossen.

We horen graag of het gelukt is en anders wat je geprobeerd hebt! 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Anais Marelis,

Dat kan ik zeker, maar er staat geen blokkade op het gebruik van jouw aansluiting in het buitenland. Ik zie wel dat je van alles zelf verwijderd en ook toegevoegd hebt. Heb je daarna al opnieuw opgestart?

Zou je kunnen aangeven waar je op het moment bent? Het is namelijk afhankelijk van het land waar jij je bevindt of je met PrePaid aan de slag kunt. Daarnaast heb je in dit topic instructies om internet in het buitenland in te schakelen, zodat je de juiste instellingen hebt en verdere stappen kunt nemen, om dit op te lossen.

We horen graag of het gelukt is en anders wat je geprobeerd hebt! 🙂