Beantwoord

Geen service op Mallorca

• 15 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Hallo, ik ben nu al 2 dagen in Mallorca en vanaf het begin heb ik al geen service. Ik heb mijn telefoon al aantal keren gereset. Heb geprobeerd handmatig een provider te kiezen maar dat lukt allemaal niet. Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door David 16 augustus 2017, 09:03

Hoi Kirsten,

Zo te zien heeft mijn collega Elmar je gisteren geholpen door je opnieuw aan te melden op ons netwerk en vanaf toen is het in orde gekomen! 🙂 Mocht je nog tegen problemen aan lopen, dan raad ik je dit algemene topic met suggesties aan. Om het forum overzichtelijk te houden verwijs ik je ook naar dat topic door voor verdere vragen, dit topic gaat op slot.

In ieder geval nog een hele zonnige vakantie! 😃
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Heb je onlangs een nieuw abonnement afgesloten? Dan heeft tmobile een blokkade op gebruik in het buitenland gezet.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kirsten,

Zo te zien heeft mijn collega Elmar je gisteren geholpen door je opnieuw aan te melden op ons netwerk en vanaf toen is het in orde gekomen! 🙂 Mocht je nog tegen problemen aan lopen, dan raad ik je dit algemene topic met suggesties aan. Om het forum overzichtelijk te houden verwijs ik je ook naar dat topic door voor verdere vragen, dit topic gaat op slot.

In ieder geval nog een hele zonnige vakantie! 😃