Beantwoord

Geen service Sicilië

• 11 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 707 Bekeken

Ik heb een beltegoed van €17.81. Ik zit op Sicilië en kan niet bellen of gebeld worden. Ik heb in mei een nieuwe nano simkaart aangevraagd. Die is geactiveerd en ook gebruikt. Wifi werkt gelukkig wel. Kan t- mobile dit probleem oplossen s.v.p.
icon

Beste antwoord door Hajar 11 oktober 2019, 13:44

Hi @JoseeSlijpen

Aah wat gaaf dat je in Sicilië bent. Daar zou ik ook graag heen willen!

Terugkomend op je vraag; heb je verder wel service? Ben je verbonden met een Italiaans netwerk? In Italië zou je het beste bereiken moeten hebben met H3G, TIM, WIND en Vodafone. Zou je deze handmatig kunnen selecteren en zien met welke je het beste bereik hebt? Als dat niet werkt heb je dan de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je en wens je een hele mooie tijd daar!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @JoseeSlijpen

Aah wat gaaf dat je in Sicilië bent. Daar zou ik ook graag heen willen!

Terugkomend op je vraag; heb je verder wel service? Ben je verbonden met een Italiaans netwerk? In Italië zou je het beste bereiken moeten hebben met H3G, TIM, WIND en Vodafone. Zou je deze handmatig kunnen selecteren en zien met welke je het beste bereik hebt? Als dat niet werkt heb je dan de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je en wens je een hele mooie tijd daar!
Ik heb geen andere nano simkaart om mee te testen. Alleen micro sim. En die past weer niet in mijn toestel.
Ik heb geen andere nano simkaart om mee te testen. Alleen micro sim. En die past weer niet in mijn toestel.
Handmatig selecteren werkt ook niet.
Reputatie 5
Badge +10
Welk toestel gebruik je?
Kijk eensToestelhulp
Reputatie 4
Badge +4
Kun je in het Sim menu eens handmatig of juist automatisch selecteren? Deze instelling vind je onder instellingen, mobiel netwerk, simapps, Sim menu. Vergeet niet om daarna je toestel opnieuw op te starten.

Reageer