Beantwoord

Geen signaal buitenland

  • 23 december 2017
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Hallo, ik ben sinds vandaag in Italië maar heb nog steeds geen service of signaal. Wat kan ik doen? Dank u.
icon

Beste antwoord door David 23 december 2017, 11:24

Hoi Stefano,



Goed dat je het even laat weten bij ons!



Ik heb het gelijk voor je uitgezocht en ben achter de oorzaak. Op dit moment staat er nog een factuur van oktober open, die al betaald had moeten zijn. Aangezien dit niet op tijd is gebeurd, is jouw aansluiting op dit moment geblokkeerd en kun je in het buitenland geen gebruik maken van jouw toestel. Zodra je het openstaande bedrag hebt voldaan, wordt de blokkade automatisch opgeheven en ben je ook in Italië volledig bereikbaar!



Via My T-Mobile kun je jouw facturen inzien, dan weet je gelijk hoeveel je over moet maken. Je kunt dit ook direct via My T-Mobile doen, zodat het zo spoedig mogelijk bij ons binnen is!



Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten! Ciao for now!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Stefano,

Goed dat je het even laat weten bij ons!

Ik heb het gelijk voor je uitgezocht en ben achter de oorzaak. Op dit moment staat er nog een factuur van oktober open, die al betaald had moeten zijn. Aangezien dit niet op tijd is gebeurd, is jouw aansluiting op dit moment geblokkeerd en kun je in het buitenland geen gebruik maken van jouw toestel. Zodra je het openstaande bedrag hebt voldaan, wordt de blokkade automatisch opgeheven en ben je ook in Italië volledig bereikbaar!

Via My T-Mobile kun je jouw facturen inzien, dan weet je gelijk hoeveel je over moet maken. Je kunt dit ook direct via My T-Mobile doen, zodat het zo spoedig mogelijk bij ons binnen is!

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten! Ciao for now!

Reageer