Beantwoord

Geen verbinding in het buitenland

• 25 november 2015
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo,

Ik ben onlangs in Duitsland en Hongarije geweest maar in beide landen kon ik noch sms-en als bellen. Dit kon ik voorheen wel. Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Issam 27 november 2015, 10:29

Hallo Farscape,

Allereerst van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Wat vervelend dat je geen verbinding kon maken in het buitenland. Ik ben gelijk voor je op zoek gegaan naar de oorzaak hiervan.

In het systeem is er een blokkade actief die ervoor zorgt dat je niet kan bellen en sms'en in het buitenland. Ik begrijp dat je dit in het vervolg niet nog een keer mee wilt maken, dus heb ik de blokkade gelijk opgeheven. Als je jouw toestel één keer opnieuw start dan kan je ook in het buitenland weer bellen en sms'en.

Onze excuses voor het ongemak. Het is mij niet helemaal duidelijk waarom deze blokkade actief was. Je kan er nu in ieder geval weer gebruik van maken. Als je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Farscape,

Allereerst van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Wat vervelend dat je geen verbinding kon maken in het buitenland. Ik ben gelijk voor je op zoek gegaan naar de oorzaak hiervan.

In het systeem is er een blokkade actief die ervoor zorgt dat je niet kan bellen en sms'en in het buitenland. Ik begrijp dat je dit in het vervolg niet nog een keer mee wilt maken, dus heb ik de blokkade gelijk opgeheven. Als je jouw toestel één keer opnieuw start dan kan je ook in het buitenland weer bellen en sms'en.

Onze excuses voor het ongemak. Het is mij niet helemaal duidelijk waarom deze blokkade actief was. Je kan er nu in ieder geval weer gebruik van maken. Als je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Superbedankt voor uw snelle antwoord en uw hulp mbt mijn kwestie! 😃
@ Farscape

Haha ook bedankt voor jou terugkoppeling. Ik geef je complimenten door aan mijn collega Issam! 😉 Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, zien we je graag terug op ons Forum!

Reageer