Beantwoord

Geen verbinding met netwerk in België

• 10 januari 2016
  • 5 reacties
  • 248 Bekeken

Mijn SIM-kaart kan geen verbinding maken met Belgische netwerken. Aangezien ik erg veel in België verblijf is dat een probleem. Ik krijg bij zowel BASE, BEL PROXIMUS als B Mobistar de melding "Uw SIM-kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe." óf "Kan niet verbinden. Probeer het later opnieuw." Ik heb op 6-1-15 voor het laatst zonder problemen vanuit België naar een Nederlands nummer gebeld. Ik heb de SIM-kaart er al meerdere malen uitgehaald. In Nederland lukt registreren op het T-Mobile netwerk dus wel. Volgens de indicator zou er overigens steeds redelijk tot goede ontvangst moeten zijn. Ik hoop dat iemand mij hiermee kunt helpen en ik wacht uw reactie af.

groet,

Laurens
icon

Beste antwoord door Thalina 11 januari 2016, 12:24

Hoi Laurens,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je het even navraagt, want ik begrijp dat je ook in België gewoon bereikbaar wilt zijn. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en heb je een privébericht gestuurd met meer informatie hierover. Kun je daar even naar kijken?

Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Laurens,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je het even navraagt, want ik begrijp dat je ook in België gewoon bereikbaar wilt zijn. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en heb je een privébericht gestuurd met meer informatie hierover. Kun je daar even naar kijken?

Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
Hi Thalina,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb eea nagezocht en de rekening is wel betaald maar vanaf een Belgisch bankrekeningnummer maar belangrijker zonder betalingskenmerk 8(. Ik zie zo gauw geen mogelijkheid om jou een privébericht te sturen en om die gegevens zo online te zetten is misschien niet zo'n goed idee, toch? Wat raad je me aan?

gr
Hoi infinite8.

Je kunt een privebericht sturen door op de naam van Thalina te klikken. Dan kom je op haar profiel en daarvanuit kun je een privebericht versturen. 🙂 Het priveberichten-systeem is een soort mini-chat.

Privé-gegevens mogen uitsluitend via pm aan T-Mobile medewerkers worden verstrekt. Op het openbare forum worden dat soort dingen altijd z.s.m. verwijderd, ook niet-T-Mobile klanten kunnen meelezen namelijk.
Thanks, Kaassausje!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Laurens,

Bedankt voor de aanvullende informatie! Ik heb je privébericht ook gelezen, dus die is goed aangekomen (bedankt voor de uitleg Kaassausje)! Ik zie dat je net contact hebt gehad met mijn collega via de chat en dat zij heeft uitgelegd welke gegevens je kunt sturen naar ons zodat we je betaling kunnen koppelen aan jouw gegevens. De verwerkingstijd is ongeveer 5 werkdagen.

Als daar nog iets onduidelijk, laat het gerust weten. We helpen je graag!

Reageer