Beantwoord

Geen verbinding over de grens

  • 2 juli 2018
  • 1 reactie
  • 260 Bekeken

Ik was afgelopen zaterdag naar belgie gegaan toen ik over de grens was deed niks meer terwijl had geen connectie kon niet bellen of smsen terwijl ik nooit problemen hebt als ik buiten NL ga gaat het automatisch naar een ander netwerk mijn Roaming stond gewoon aan en op me t mobile zie ik voor het eerst dit ik heb een photo van gemaakt dus vraag ik me af wat het is ? Ik heb vanochtend gebeld naar klantenservice ze hebben me verteld dat het Roaming niet aan stond terwijl ik meerdere keren het aangezet had maar niks werkte heb het paar keer uitgezet maar alsnog niks en het ziet me niet lekker omdat ik vaak naar buitenland reis zonder connectie te zitten is niet prettig hopen dat jullie mijn probleem kunnen oplossen .
icon

Beste antwoord door David 3 juli 2018, 10:41

Hoi Lacharmant,

Als ik jouw bericht goed begrijp, had je afgelopen weekend geen verbinding, maar normaal heb je dit wel gewoon? Ik kijk dit graag verder met je na!

Ik zie terug dat er in eerste instantie een blokkade was geplaatst in verband met een betalingsregeling. Het kan zijn dat dit je nog net in de weg zat tijdens jouw verblijf in België. Ik zie dat er daarna ook contact is geweest en je meerdere malen de blokkades hebt geactiveerd en weer opgeheven. Op dit moment staat er geen blokkade actief, dus daar hoeven we het in dit geval niet te zoeken.

Wanneer je over de grens komt zou het dus weer moeten werken, tenzij er iets in de instellingen van jouw toestel niet goed staan. Om dit te controleren kun je dan eerste de stappen uit dit topic uit kunnen voeren. Het is sowieso handig om dan handmatig een andere provider te kiezen, je netwerkinstellingen te controleren en als dat allemaal niets oplevert, om een kruistest uit te voeren. Op die manier heb je alles gecontroleerd en dan heb ik er ook onwijs goed vertrouwen in dat het gewoon goed werkt! 🙂

Laat je weten wanneer je nog ergens tegenaan loopt? We helpen je dan zo spoedig mogelijk verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Lacharmant,

Als ik jouw bericht goed begrijp, had je afgelopen weekend geen verbinding, maar normaal heb je dit wel gewoon? Ik kijk dit graag verder met je na!

Ik zie terug dat er in eerste instantie een blokkade was geplaatst in verband met een betalingsregeling. Het kan zijn dat dit je nog net in de weg zat tijdens jouw verblijf in België. Ik zie dat er daarna ook contact is geweest en je meerdere malen de blokkades hebt geactiveerd en weer opgeheven. Op dit moment staat er geen blokkade actief, dus daar hoeven we het in dit geval niet te zoeken.

Wanneer je over de grens komt zou het dus weer moeten werken, tenzij er iets in de instellingen van jouw toestel niet goed staan. Om dit te controleren kun je dan eerste de stappen uit dit topic uit kunnen voeren. Het is sowieso handig om dan handmatig een andere provider te kiezen, je netwerkinstellingen te controleren en als dat allemaal niets oplevert, om een kruistest uit te voeren. Op die manier heb je alles gecontroleerd en dan heb ik er ook onwijs goed vertrouwen in dat het gewoon goed werkt! 🙂

Laat je weten wanneer je nog ergens tegenaan loopt? We helpen je dan zo spoedig mogelijk verder!

Reageer