Beantwoord

Geldt de nieuwe EU-maatregel ook voor ons corporate rateplan?

• 23 juni 2017
  • 4 reacties
  • 435 Bekeken

Van onze werkgever hebben wij allen een i-Pad met 2,5 gig databundel ontvangen. Ergens las ik dat er voor een corporate rateplan andere voorwaarden kunnen gelden m.b.t. verbruik in het buitenland. Ik kan verder geen informatie vinden. Kunnen jullie mij vertellen of onze databundel nu ook in de EU geldig is?

Bij de abbonementsinformatie staat het volgende:

Corporate Rateplan 097 Data B € 0,00
Travel & Surf GRATIS

Alvast bedankt voor de reactie!
icon

Beste antwoord door David 27 juni 2017, 13:46

Hi Schaap20,

Ik heb een antwoord op jouw vraag: Jouw prijsplan maakt nog geen gebruik van de EU regeling. Als je data wilt gebruiken in het buitenland, dan kun je Travel & Surf aanvragen via jouw telecombeheerder. Hij/Zij kan je dan verder helpen met de mogelijkheid voor internetten over de grens.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Schaap20,

Een goede vraag, het klopt namelijk inderdaad dat hier andere voorwaarden voor gelden. Aangezien jij een heel specifiek, zakelijk prijsplan hebt, heb ik navraag gedaan, zodat mijn antwoord 100% accuraat is. Ik ga er vanuit dat ik hier maandagochtend meer over kan vertellen. 🙂

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!
Hi David,

Kan je al meer vertellen? Ik ben zeer benieuwd!
Reputatie 7
Badge +20
Nog niet, Schaap20, zodra ik iets weet dan laat ik het je direct weten! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Schaap20,

Ik heb een antwoord op jouw vraag: Jouw prijsplan maakt nog geen gebruik van de EU regeling. Als je data wilt gebruiken in het buitenland, dan kun je Travel & Surf aanvragen via jouw telecombeheerder. Hij/Zij kan je dan verder helpen met de mogelijkheid voor internetten over de grens.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer