Beantwoord

Gratis 48 uur onbeperkt data en i200 abonnement na 13 juni

• 4 juni 2017
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Hallo T-Mobile,
Fijn dat ik van jullie een actie van 48 data onbeperkt mag uitproberen. Echter dit is niet nodig.
Maar ik heb nog de oude i200 abbonement van jullie waar ik onbeperkt internet in Nederland heb en een Europa Internet 2011 bundel heb.
Met een woord te vertellen vind ik onperkt internet geweldig.
IK ben heel benieuwd wat jullie denken mij te kunnen aanbieden na 13 juni svp of wat er verandert.voor mij?

Bij Voor Baat Dank, T-Mobile!
icon

Beste antwoord door Lodan 4 juni 2017, 18:58

Hoi Welpgids,

Voor jouw prijsplan zijn er bepaalde reguleringen in het wetsvoorstel opgenomen.
• iPlan’08 > je mag maandelijks 10 GB internetten in de EU, daarna kun je MB-aanvullers kopen.

Wat betreft het cadeautje van 48 uur onbeperkt gaat dit voor jou wel tegen een verhoogde snelheid, als je een ouder toestel (iPhone 4/4S) nog gebruikt dan merk je er weinig van, maar heb je een nieuwer toestel en zit je veel op internet, dan zul je het verschil erg goed merken.

Heb je meer vragen over het roamen voor na 13 juni, zie dit topic met een FAQ. Daar kun je vervolgens al je vragen stellen zodat ze samen goed te vinden zijn 😉 Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Badge +9
Hoi Welpgids,

Voor jouw prijsplan zijn er bepaalde reguleringen in het wetsvoorstel opgenomen.
• iPlan’08 > je mag maandelijks 10 GB internetten in de EU, daarna kun je MB-aanvullers kopen.

Wat betreft het cadeautje van 48 uur onbeperkt gaat dit voor jou wel tegen een verhoogde snelheid, als je een ouder toestel (iPhone 4/4S) nog gebruikt dan merk je er weinig van, maar heb je een nieuwer toestel en zit je veel op internet, dan zul je het verschil erg goed merken.

Heb je meer vragen over het roamen voor na 13 juni, zie dit topic met een FAQ. Daar kun je vervolgens al je vragen stellen zodat ze samen goed te vinden zijn 😉 Dit topic gaat op slot.