Beantwoord

Gratis mb in het buitenland??

• 3 juni 2016
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Heb de afgelopen maand verschillende keren geprobeerd of ik op internet kon in het buitenland maar dit is niet gelukt zonder een pas te kopen. Heb wel een SMS ontvangen een paar maanden geleden dat dit ging veranderen maar tot nu toe nog geen succes geweest. Hoor het graag... Mvg thijs
icon

Beste antwoord door Sam- 3 juni 2016, 11:47

Hi hi Thijs,

Welkom bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag stelt. Neem ook een kijkje in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent!

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Het is vreemd dat je hier een sms over hebt gekregen, want je maakt gebruik van het Stel Samen prijsplan. Bij dit prijsplan gelden deze voorwaarden niet, dit is alleen het geval bij het Stel Samen & Stel Bij. Je kan er voor kiezen om over te stappen naar het Stel Samen & Stel Bij prijsplan, maar daarnaast heb je nu ook de mogelijkheid om te vernieuwen. Je bent namelijk bijna aan het eind van je contractperiode.

Vind je het goed als één van onze collega's je belt voor een mooi aanbod in combinatie met het Stel Samen & Stel Bij prijsplan? Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen! Laat het ons weten.

Als je verder vragen of verzoeken hebt dan horen we het graag van je Thijs!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi hi Thijs,

Welkom bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag stelt. Neem ook een kijkje in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent!

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Het is vreemd dat je hier een sms over hebt gekregen, want je maakt gebruik van het Stel Samen prijsplan. Bij dit prijsplan gelden deze voorwaarden niet, dit is alleen het geval bij het Stel Samen & Stel Bij. Je kan er voor kiezen om over te stappen naar het Stel Samen & Stel Bij prijsplan, maar daarnaast heb je nu ook de mogelijkheid om te vernieuwen. Je bent namelijk bijna aan het eind van je contractperiode.

Vind je het goed als één van onze collega's je belt voor een mooi aanbod in combinatie met het Stel Samen & Stel Bij prijsplan? Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen! Laat het ons weten.

Als je verder vragen of verzoeken hebt dan horen we het graag van je Thijs!
Waarom krijg ik bij dit abonnement dat er niet bij?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Aartsthijs,

Het Stel Samen & Stel Bij prijsplan is bij ons het eerste prijsplan die is ingericht om met nationale bundels in het buitenland te kunnen bellen, sms'en en internetten. Hiervoor was dit dus nog niet mogelijk. Als je hier dus gebruik van wilt maken dan kan je overstappen.

Zoals ik aangaf ga je automatisch gebruik maken van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan als je vernieuwd, dus mocht je hier gebruik van willen maken dan horen we het graag van je!

Reageer