Beantwoord

Gratis MB's in buitenland

Goedemorgen,

Zojuist zag ik in de app het bericht over de gratis MB's uit je eigen bundel in de EU
Waar kan ik terugvinden of deze ook voor mij gelden? Ik zit vanaf deze maand regelmatig in België en dit zou voor mij dus geweldig goed uitkomen.
Indien dit niet voor mij geldt, moet ik even gaan zoeken naar een andere oplossing

Alvast bedankt voor jullie antwoord
icon

Beste antwoord door Issam 11 april 2016, 16:09

Hoi hoi BiancaJa,

Welkom op het T-Mobile Forum! Heb je jezelf al voorgesteld aan ons? Dit kan in het voorstel topic. :)

Goed dat je dit van tevoren bij ons navraagt. Ik kan me goed voorstellen dat ook jij hier gebruik van wilt maken. Vooral als je regelmatig in België bent.

Je maakt op dit moment gebruik van het Stel Samen prijsplan. Om gebruik te kunnen maken van de gratis MB's in de EU moet je overstappen naar het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Neem een kijkje in het overstappen topic voor meer informatie hierover.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen dan horen we het graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi BiancaJa,

Welkom op het T-Mobile Forum! Heb je jezelf al voorgesteld aan ons? Dit kan in het voorstel topic. :)

Goed dat je dit van tevoren bij ons navraagt. Ik kan me goed voorstellen dat ook jij hier gebruik van wilt maken. Vooral als je regelmatig in België bent.

Je maakt op dit moment gebruik van het Stel Samen prijsplan. Om gebruik te kunnen maken van de gratis MB's in de EU moet je overstappen naar het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Neem een kijkje in het overstappen topic voor meer informatie hierover.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen dan horen we het graag van je!

Reageer