Beantwoord

Gratis Travel en surf

• 26 mei 2016
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Hallo allemaal
Ik heb tot nu toe elke maand 6000mb in Nederland en later was dit inclusief 250mb in buitenland ( zone 1)
Maar deze maand krijg ik een bericht dat ik geen geldige travel & surf pas heb. Is dit een storing of wat kan het zijn?

Vriendelijke groet Bart
icon

Beste antwoord door Sam- 29 mei 2016, 11:32

Hi Bartkoot,

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Je hebt de 250MB's die je mee op reis kan nemen inderdaad al verbruikt. Je hebt nu de mogelijkheid om een Travel & Surf pas aan te schaffen, dan kan je verder internetten in het buitenland. Vanaf woensdag (1 juni) kan je weer gebruik maken van de 250MB's die je tot je beschikking krijgt.

Is hiermee je vraag beantwoord? Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Nog een prettig verblijf toegewenst in het buitenland. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Bart.

Bedoel je deze bundelmaand of letterlijk de maand mei? Ben je in mei al in het buitenland geweest? Op het moment is het nog zo dat de buitenland mb's per 1e van de maand gaan, in plaats van op bundeldatum. Misschien dat daar voor jou het probleem ligt? 🙂
Ik heb het probleem sins nieuwe maandelijkse bundel ( 22ste), daarvoor had ik gewoon internet in België maar betekent dit dan dat ik door mijn Travel en surf ben?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Bartkoot,

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Je hebt de 250MB's die je mee op reis kan nemen inderdaad al verbruikt. Je hebt nu de mogelijkheid om een Travel & Surf pas aan te schaffen, dan kan je verder internetten in het buitenland. Vanaf woensdag (1 juni) kan je weer gebruik maken van de 250MB's die je tot je beschikking krijgt.

Is hiermee je vraag beantwoord? Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Nog een prettig verblijf toegewenst in het buitenland. 😉

Reageer