Beantwoord

Herkenning in buitenland

• 15 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

Ik ben momenteel in het buitenland. Mijn toestel blijft echter aangeven dat ik in NL ben. Daarom kan ik geen gebruik maken van mijn travel en surf bundel. Hoe ik dit te verhelpen?
icon

Beste antwoord door David 16 oktober 2016, 15:36

Hey Martie B,

Een aantal jaar geleden is er een blokkade geplaatst op roaming, op jouw verzoek (of dat van de telecombeheerder van je bedrijf). Om deze reden kon je geen internet gebruiken in het buitenland.

Aangezien je aan hebt gegeven dat je graag Travel & Surf wilt gebruiken, ben ik er vanuit gegaan dat je deze blokkade opgeheven wilde hebben. Dat heb ik bij dezen dan ook gedaan. Als je jouw toestel opnieuw opstart zou het moeten werken. Mocht je de blokkade weer actief willen hebben, laat het dan even weten!

Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Heb je al een keer geprobeerd om het toestel uit en aan te doen ?. Neem aan dat je de instellingen goed heb staan ?
Inderdaad al uit en aan gezet Geen effect. Heb ook geen welkomsmail ontvangen.
Martie, doe je dit via de app of via de website? En ben je verbonden met wifi of via het mobiele netwerk? Het werkt volgens mij alleen via mobiele verbindingen, en niet via Wifi.

Indien je het via de website doet: Het werkt alleen als je in Chrome de optie "Databesparing" uit hebt staan.
Lennart , Dank voor je reactie. Als ik wifi uitzet krijg ik niets meer door. Wat bedoel je met Chrome? Ik gebruik de standaard brosser op Samsung S3
Als ik naar www.t-mobile.nl/roaming ga blijft het aangeven dat ik in Nederland ben.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Martie B,

Een aantal jaar geleden is er een blokkade geplaatst op roaming, op jouw verzoek (of dat van de telecombeheerder van je bedrijf). Om deze reden kon je geen internet gebruiken in het buitenland.

Aangezien je aan hebt gegeven dat je graag Travel & Surf wilt gebruiken, ben ik er vanuit gegaan dat je deze blokkade opgeheven wilde hebben. Dat heb ik bij dezen dan ook gedaan. Als je jouw toestel opnieuw opstart zou het moeten werken. Mocht je de blokkade weer actief willen hebben, laat het dan even weten!

Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan horen we het graag!

Reageer