Beantwoord

Hoe bereik ik T-Mobile met een buitenlands nummer

  • 15 januari 2018
  • 7 reacties
  • 163 Bekeken

Hoe kan ik jullie bereiken met een buitenlands mobiel nummer? Een 0800 nummer werkt blijkbaar dan niet
icon

Beste antwoord door Bas 16 januari 2018, 11:05

Hey John,

Leuk om te zien dat je de weg naar ons forum hebt gevonden! Wat is de reden van je buitenlandse nummer, ben je op dit moment lekker op vakantie? 😃 Je kunt je vraag natuurlijk ook bij mij kwijt, ik help je graag! Dan hoef je namelijk ook niet te bellen. Mocht je nou toch liever telefonisch contact willen dan kun je ons bereiken op het nummer +316-24001200.

Ik hoor het graag van je, geniet van je dag!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +13
Hey John,

Leuk om te zien dat je de weg naar ons forum hebt gevonden! Wat is de reden van je buitenlandse nummer, ben je op dit moment lekker op vakantie? 😃 Je kunt je vraag natuurlijk ook bij mij kwijt, ik help je graag! Dan hoef je namelijk ook niet te bellen. Mocht je nou toch liever telefonisch contact willen dan kun je ons bereiken op het nummer +316-24001200.

Ik hoor het graag van je, geniet van je dag!
Goedemiddag,

Soms ben ik in Nederland en maak ik zoals ik gewend ben gebruik van T-mobile internet.
De laatste periode geen of slecht internet.
3G werkt al niet en zelfs 2G is traag.
Ik wilde je een foto uploaden zodat je het kan zien, zelfs dat werkt niet.
Alleen de emailbox werkt nog, zolang ik maar geen bestanden download.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi John!

Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Je zou gewoon gebruik moeten kunnen maken van ons netwerk zonder je beperkt te voelen. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken wat er aan de hand is.

Allereerst zie ik dat je vandaag al met één van onze collega's hebt gesproken. Ben je tijdens dat gesprek verder gekomen?

Mocht je nog niet tot een oplossing zijn gekomen met onze collega, dan heb ik een aantal vragen voor je om de oorzaak van het probleem te achterhalen.

- Sinds wanneer heb je hier last van?
- Heb je hier last van op 1 specifieke locatie? Zo ja, waar?
- Heb je jouw simkaart al in een ander toestel getest of een andere simkaart in jouw toestel? Zo niet, zou je dit willen doen?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie. Zou je in de tussentijd ook een kijkje willen nemen in dit topic? Hier vind je nog wat tips en instructies over het verbeteren van je netwerk.
Klopt, ik heb twee keer T-mobile gebeld vanmiddag.

Ik heb een vakantiewoning in Nederland waar ik verblijf wanneer ik Nederland bezoek, dat is een keer of 8 per jaar. Als ik hier ben wil ik dat het internet betrouwbaar is en optimaal werkt. Hiervoor heb ik een contract bij T-mobile.

Het internet is zeer instabiel en daarmee onbetrouwbaar. Ik gebruik een usb stick met een 10gig abonnement. Sinds het najaar van 2017 werkt het niet meer. Zoals ik eerder schreef kan ik nog net mijn emailbox bereiken maar een bestand downloaden kan niet langer.

Op het software programma van T-mobile "internet manager" welke ik gebruik zie ik dat 2G, 3G en 4G steeds afwisselen met een lage of geen signaalsterkte. Mijn locatie van gebruik is 2361HB Warmond.

Jouw collega heeft zijn best gedaan en we hebben van alles geprobeerd maar het probleem niet kunnen oplossen. Binnen 7 werkdagen wordt er wat gedaan. Dit begrijp ik maar geen internet is erg vervelend. Temeer omdat het daarvoor gewoon goed werkte.
Reputatie 4
Badge +13
Hey John,

Ik zie inderdaad in ons systeem staan dat mijn collega het heeft doorgezet naar onze technische jongens. Zij gaan dit tot op de bodem voor je uitzoeken, zodat je snel weer optimaal gebruik kan maken van ons netwerk! 😃 In de tussentijd zou ik je willen vragen om de simkaart in een mobiele telefoon of tablet te plaatsen. Als je hier wel zonder problemen verbinding hebt, kan het namelijk aan de USB-stick liggen.

Hou je ons op de hoogte? Mocht je nog verdere vragen hebben dan horen we dat natuurlijk ook graag!
Ik heb mijn sim kaart van de tmobile stick in een phone gedaan. Gebeld over en weer en de sim werkt prima.
Inmiddels zit ik nog steeds met 2G met een zwakke signaalsterkte, ofwel de emailbox is super traag en downloaden gaat niet.....helpppp
Reputatie 4
Badge +13
Geen zorgen, John! In het systeem zie ik dat onze netwerkspecialisten er nog druk mee bezig zijn. Zij zullen dan ook spoedig hierover contact met je opnemen. Hou je me op de hoogte als je bericht hebt gekregen? Ik hoor het graag van je!

Reageer