Beantwoord

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Ik woon in het buitenland, ik heb naar jullie gebeld en krijg NIEMAND aan de telefoon. Hartstikke fijn jullie mogelijkheden met FB en Twitter, maar aangezien die websites het niet doen in China, is dit mijn enige mogelijkheid. Ik kon een paar weken geleden nog met iemand van jullie chatten op de website, en nu moet ik ******** op een forum schrijven!? 

Ik ga over 2 weken naar NL en wil mijn abonnement veranderen naar Stel Samen Sim Only of wat dan ook. EUR 5+5 per maand en onbeperkt internet, zoals die mevrouw via de chat had verteld. 

Ik weet niet eens hoe ik erachter kom of jullie reageren! Dit is echt onzin. Geef me AUB een nummer door waarbij ik niet 20min lang door een *** menu heen moet en vervolgens NIEMAND AAN DE TELEFOON KRIJG!!!! Moet mn nummerweergave aandoen, gaat lastig als mijn Chinese simkaart erin zit en weet niet eens hoe ik dat moet doen.
icon

Beste antwoord door Bram 29 maart 2014, 14:38

@Her1234

Welkom op het forum!

Ik snap dat je baalt wanneer de chat niet meewerkt. Ik kan je via het forum helpen anders wordt het met een Chinese sim zonder nummerweergave erg moeilijk.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
@Her1234

Welkom op het forum!

Ik snap dat je baalt wanneer de chat niet meewerkt. Ik kan je via het forum helpen anders wordt het met een Chinese sim zonder nummerweergave erg moeilijk.
Hoi Bram, ik heb je een prive bericht gestuurd met mijn Nl'se nummer en email adres, is het mogelijk om me daarop te emailen of moet het per se via dit forum?
Ok, even serieus. Je zegt dat je me zie dit forum kan helpen, maar vervolgens hoor ik niets. Hoe kan ik contact opnemen en dat iemand mij ook daadwerkelijk helpt?!

Over 2 weken ben ik in NL en heb echt internet op mijn telefoon nodig. Kan ik dit nog op tijd veranderen of moet ik echt daarvoor naar een winkel en dan te horen krijgen dat dit niet meer kan?

Ik vind dit echt bijzonder irritant dat ik ******** op een forum mijn vraag en vervolgens mijn klacht moet schrijven en dat niemand erop reageert. 

Alvast bedankt...

Hermine 
Ik heb je zelfs een prive bericht gestuurd! 
@Her1234,

Moderators krijgen vreselijk veel PM berichten....  het kan dus even duren voor ze aan jouw probleem toekomen probeer nog even geduld uit te oefenen men zal er echt op terug komen en de berichten worden niet genegeert.....
Een forum is een openbaar discussieplatform, niet de snelle lijn tot de klantenservice, het kan dus even duren voor je reactie krijgt.

Ik zal je topic onder aandacht van een moderator brengen.
Bedankt voor jullie reacties. Als dit de enige manier is om geholpen te worden bij een groot bedrijf, is dat niet zo best. Ik kan T-Mobile niet eens meer bellen, ze hebben de chats verwijderd op de website en de enige mogelijkheid om vanuit het buitenland iemand te bereiken is via dit forum (FB en Twitter doen het niet in China). 

Als iemand mij kan vertellen hoe ik wel direct geholpen kan worden vanuit het buitenland, heel graag! 
Reputatie 5
@Her1234

Mijn excuses voor de late reactie.

Ik begrijp dat het vervelend is dat er voor jou vanuit China geen directe weg tot contact is met T-Mobile. Mijn collega is op dit moment niet aanwezig waardoor ik niet bij de door jou verstuurde gegevens kan. Als hij maandag weer aanwezig is op kantoor dan vraag ik de gegevens op en zal ik je persoonlijk benaderen om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Reageer