Beantwoord

Hoe werkt roaming nu je in Europa van je bundel mag bellen en internetten?

Als het goed is, zou ik nu in het buitenland moeten kunnen bellen en internetten. Maar mij lukt het niet om te internetten in Europa van mijn standaardbundel.
Tot voor zover ik het snap, heb ik de juiste instellingen, maar desondanks kan ik niet internetten en zie ik ook steeds dat R'tje boven de belsterkte staan.

Enig idee wat ik fout heb gedaan en hoe ik alsnog in Europa kan internetten (&bellen) op mijn mobiel via mijn abonnementje?
icon

Beste antwoord door Jaimy 2 oktober 2017, 17:14

Hoi ir-on,

Ik snap heel goed dat je in het buitenland lekker wilt internetten en bellen!

Ik zie dat er sprake was van een aantal blokkades op jouw nummer en dat deze op 30 september zijn verwijderd. Als het goed is, werkt alles nu weer naar behoren. Mocht dat niet zo zijn, laat het dan weten en dan helpen we je natuurlijk graag verder! 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Welk abonnement heb je?
Volgens mij is die R van (roaming)
Dat betekent dat je op een ander netwerk zit dan je eigen provider.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi ir-on,

Ik snap heel goed dat je in het buitenland lekker wilt internetten en bellen!

Ik zie dat er sprake was van een aantal blokkades op jouw nummer en dat deze op 30 september zijn verwijderd. Als het goed is, werkt alles nu weer naar behoren. Mocht dat niet zo zijn, laat het dan weten en dan helpen we je natuurlijk graag verder! 🙂
Ik heb gewoon een klein abonnement van T-Mobile zelf. / Zodra ik weer een dagje naar de Oosterburen ga, ga kijken of het nu wel werkt. Bedankt voor de reactie.
Reputatie 6
Badge +16
Is goed, ir-on. We horen het wel van je! 😃

Reageer