Beantwoord

Hoeveel data mee op reis vanuit je bundel?

• 16 oktober 2016
  • 10 reacties
  • 142 Bekeken

Ik heb op een abonnement bij T-Mobile met o.a. 20GB
Hoe zit het dan met als je naar o.a. Duitsland gaat op vakantie volgend jaar.
Mag je eerst de 20GB opmaken of!

Graag even een uitleg
icon

Beste antwoord door jan kelder 16 oktober 2016, 13:23

Nee die 20gb is voor Nederland.
Bij de bundel die je hebt zit ook 250MB voor de EU en die kan je dan gebruiken voor in Duitsland .
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Bij de bundel die je hebt zit ook 250MB voor de EU en die kan je dan gebruiken voor in Duitsland .
Bedankt voor reactie
Reputatie 1
Weet iedereen dit zeker?
Bij de bundel die je hebt zit ook 250gb voor de EU en die kan je dan gebruiken voor in Duitsland .

Moet volgens mij 250 MB zijn. (Let ook op de hoofdletters)
Reputatie 5
Badge +14
Typ foutje idd , maar het is wel duidelijk voor @gabriel1949 toch ?
Ja hoor
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Gabriel,

Fijn om te zien dat je al bent geholpen door Jan (dankjewel!). Ik heb de gb even aangepast naar mb's om verwarring te voorkomen! 😉

Alvast veel plezier in Duitsland Gabriel!
maar tochnog 2 vragen:
1e stel dat ik 4 wk wandelin Duitsland en gebruikdaar data voor (routes etc.) wat is dan het maximum om voorafgaande te kopen ......

2e hoe krijg ik mijn inlogmogelijkheid van dit forum op dat andere abonnement .....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gabriel;

Als je in Duitsland bent dan kun je eerst gebruik maken van je 250 EU MB's en daarna kun je een Travel & Surf pas kopen. Dit kun je pas doen als je EU MB's zijn verbruikt. Op deze pagina vind je meer informatie over Travel & Surf.

Je kan met je ander nummer een forum account aanmaken. Ga naar deze pagina en klik op aanmelden en log in met je My T-Mobile gegevens en dan kun je een account aanmaken.

Heb je nu meer duidelijkheid? Ik wens je nog veel plezier in Duitsland. 🙂
Dank voor je reactie
Volgens mij mag dit nu ook
Nieuw: Neem je data mee op reis!
Heb jij een Stel Samen & Stel Bij abonnement met een internetbundel? Dan neem je vanaf nu tot 2 GB uit je eigen bundel mee op reis, zonder extra kosten.

Zou u dat nog even willen controleren want dat abonnement heb ik op de S7 edge
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gabriel,

Ja, dat is inderdaad mogelijk. Dat hebben wij dus ook aangegeven in de eerdere reacties. je maakt eerst gebruik van Data mee op reis. Jij hebt een bundel van 20GB en dus kun je 250MB verbruiken in het buitenland als de 250MB's op zijn kun je een Travel & Surf pas kopen om weer verder te kunnen internetten.

Ik hoop dat je nu wel meer duidelijkheid hebt. Ik hoor het graag als er nog vragen zijn. 🙂

Reageer