Beantwoord

Hoop op verbetering van traag internet in Duitsland en Frankrijk

  • 20 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

Ik heb gemerkt net als iedereen in het buitenland dat de 4g verbinding door t-mobile word geknepen. Waarschijnlijk door de kosten. Maar ik pik dit niet als klant. Als ik 4g heb wil ik ook 4g snelheid. Ik hoop snel op verbetering t-mobile anders stap ik over naar een andere provider die wel de juiste snelheid bied die je hoort te hebben.
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 augustus 2017, 11:06

Hoi Loeffie,

Jammer om te lezen dat je ontevreden bent! We willen jou natuurlijk niet kwijt als klant.

Het is niet zo dat de verbinding in het buitenland door T-Mobile wordt geknepen; wij zijn juist blij als klanten goede ervaringen hebben! Je kunt in dit topic meer lezen over de oorzaak van trager internet in het buitenland. Daarin staat bijvoorbeeld uitgelegd dat je in het buitenland gebruik maakt van zowel het mobiele netwerk van de buitenlandse roaming provider als van ons eigen T-Mobile netwerk én dat we altijd kijken naar hoe we onze diensten kunnen verbeteren!

Ik hoop dat het bovenstaande topic je meer duidelijkheid biedt! Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze dan gerust - daar zijn we voor! 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Loeffie,

Jammer om te lezen dat je ontevreden bent! We willen jou natuurlijk niet kwijt als klant.

Het is niet zo dat de verbinding in het buitenland door T-Mobile wordt geknepen; wij zijn juist blij als klanten goede ervaringen hebben! Je kunt in dit topic meer lezen over de oorzaak van trager internet in het buitenland. Daarin staat bijvoorbeeld uitgelegd dat je in het buitenland gebruik maakt van zowel het mobiele netwerk van de buitenlandse roaming provider als van ons eigen T-Mobile netwerk én dat we altijd kijken naar hoe we onze diensten kunnen verbeteren!

Ik hoop dat het bovenstaande topic je meer duidelijkheid biedt! Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze dan gerust - daar zijn we voor! 😃

Reageer