Vraag

Hotspot en GB in buitenland gebruiken

• 28 juni 2020
  • 3 reacties
  • 316 Bekeken

Ik ga 5 weken naar het buitenland in EU, ik moet op afstand werken, maar er is daar geen internet. Ik wil mijn telefoon als hotspot gebruiken, maar ik weet niet of met mijn abonnement genoug zal zijn, en als niet, wat kan ik doen?

Ik heb unlimited NL. 10 gb EU

Bedankt 

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

De data zal niet stoppen in de EU, maar na de inbegrepen GB's krijg je een sms dat het verbruik daarna tegen eeb toeslag zal zijn. Je komt dus niet zonder en zodra je nieuwe NL bundel weer ingaat krijg je ook weer gratis verbruik in de EU.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Marlorbo Welkom in de community!

Mag ik vragen waar je naartoe gaat?

Mijn advies, koop een plaatselijk datakaartje 

De laatste tijd lees ik vaker dat een hotspot slecht en zelfs niet werken in het buitenland.

Meer informatie internet in het buitenland.

Kan ik mijn aansluiting voor langere periode in de EU gebruiken?

Het is niet de bedoeling om je aansluiting permanent in het buitenland te gebruiken. Wanneer blijkt dat je je aansluiting onredelijk gebruikt, kunnen we de maximale toeslag op je roaming verbruik in rekening brengen. De regels over je aansluiting gebruiken in de EU, en de voorwaarden over onredelijk gebruik, staan vermeld in de Voorwaarden Roam like at Home 

Reputatie 5
Badge +4

Met 10GB kom je een aardig eind, tenzij je grote bestanden gaat downloaden of uploaden of bijvoorbeeld gaat videobellen.

Reageer