Beantwoord

Ik kan geen 500MB in buitenland kopen

• 16 april 2017
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Ik kan al 2 dagen geen internet 500 mb kopen. geen idee wat er aan de hand is. heb auto incasso en alle rekeningen zijn netjes betaald.
icon

Beste antwoord door Thalina 18 april 2017, 09:06

@Joseph62,

Dat is inderdaad niet handig! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat je op dit moment in het buitenland bent. Dus ik begrijp dat je 500MB voor het buitenland wilt aanschaffen. Ik zie dat je op 24/03 een Internet Europa snelheidsreset hebt toegevoegd en dat je daarvan op dit moment nog 51 MB over hebt. Vandaar dat je op dit moment nog geen nieuwe 500MB kunt activeren. Zodra deze 51MB verbruikt is, kun je een nieuwe snelheidsreset uitvoeren. Je kunt jouw verbruik in het buitenland ook terugzien op deze pagina. Doet jouw internet het op dit moment nog wel gewoon?

Laat je weten of het is gelukt? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Kam.de hele.dag geen mb aanvuller gebruiken dan zegy ie fout probeer het later. Weet iemamd.hier ieta op
Reputatie 6
Badge +17
@Joseph62,

Dat is inderdaad niet handig! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat je op dit moment in het buitenland bent. Dus ik begrijp dat je 500MB voor het buitenland wilt aanschaffen. Ik zie dat je op 24/03 een Internet Europa snelheidsreset hebt toegevoegd en dat je daarvan op dit moment nog 51 MB over hebt. Vandaar dat je op dit moment nog geen nieuwe 500MB kunt activeren. Zodra deze 51MB verbruikt is, kun je een nieuwe snelheidsreset uitvoeren. Je kunt jouw verbruik in het buitenland ook terugzien op deze pagina. Doet jouw internet het op dit moment nog wel gewoon?

Laat je weten of het is gelukt? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Reputatie 6
Badge +17
@Leo,

Begrijpelijk dat je gewoon een MB-aanvuller wilt kunnen aanschaffen! Ik zie dat je op 17/04 om 00:29 uur en om 03:00 uur wel een MB-aanvuller hebt kunnen aanschaffen. Ik zie dat jouw factuur van 16/02 nog openstaat. Omdat dit bedrag voor 18/03 betaald had moeten zijn, heb je nu een blokkade gekregen waardoor je geen MB-aanvuller kunt aanschaffen. Dit geldt ook voor klanten zoals jij met een Oneindig Online internetbundel. Zodra je de betalingsachterstand hebt voldaan en dit is verwerkt in ons systeem, kun je weer een MB-aanvuller activeren. Je kunt de factuur betalen via My T-Mobile. De snelste manier is betalen via iDeal.

Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waarop je had gehoopt, maar ik hoop wel dat het meer duidelijkheid geeft. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer